076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ruud.A
Berichten: 225
Lid geworden op: 29 jan 2023 19:34

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Ruud.A »

Beste Moneyman,
Ik ben hier nieuw, hoewel ik u al jaren ken van Tros radar, en had een bericht aangemaakt over het kifid en de innige samenwerking met de ABNAMRO, als 1 van de slachtoffers van de bank die al jaren zogenaamd geen vergunning voor buiten de EU heeft, maar nu voor de zoveelste keer mijn rekening gaat sluiten, maar deze keer waarschijnlijk echt.
Toen heb ik het concept opgeslagen, maar ik kan dat nergens meer vinden, niet op tros radar en niet op mijn computer.
Hebt u enig idee waar dat uithangt?
Als het nog ergens uithangt?

Hanbatenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2023 16:02

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Hanbatenburg »

Ook wij zijn gedupeerd door deze man! Wij gaan ook aangifte doen. We hebben ook bankrekeningnummers en namen van zijn compagnons. Want wij hebben op meerdere rekeningen geld gestort.
Kenteken hebben we ook. Tevens hebben wij hier nog materialen in huis. Zelfs gehuurde stortkokers van een bedrijf uit Hoogvliet.
Graag komen wij middels een privébericht in contact met meerdere gedupeerden zodat we samen sterker komen te staan.

Hanbatenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2023 16:02

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Hanbatenburg »

Wij komen ook graag in contact met die journalist!
Tevens is politie ook op de hoogte en volgen zij ook de ontwikkelingen m.b.t. contact en beloftes over betalingen.

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

Hanbatenburg schreef:
30 jan 2023 15:34
Wij komen ook graag in contact met die journalist!
Tevens is politie ook op de hoogte en volgen zij ook de ontwikkelingen m.b.t. contact en beloftes over betalingen.
In dit topic staat het mailadres van de journalist.
viewtopic.php?t=197043&start=20

dakprobleem123
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2023 10:33

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door dakprobleem123 »

Hoi @Hanbatenburg kom graag met je in contact. Ook op een redelijk slinkse wijze opgelicht door deze man.

GoudaKaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2023 18:56

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door GoudaKaas »

Pas op! Het kvk nummer van dit bedrijf is 82105804. De bedrijfsnaam is echter zeer recent aangepast naar 0165Grondwerken. Het is onduidelijk of degene op wiens naam dit bedrijf staat ook onderdeel is van deze mogelijke oplichterij.

GoudaKaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2023 18:56

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door GoudaKaas »

076Klussen = 076Dakwerken = 0165Grondwerken

victimoffraud23
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2023 09:35

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door victimoffraud23 »

Hoi @Hanbatenburg zou graag met je in contact komen. Ook opgelicht door deze man.

Melges
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2023 11:50

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Melges »

Wij zijn vanaf november ook de dupe geworden van dit bedrijf..Hij heeft ruim 15x afgezegd en heb hem nooit meer gezien.Inmiddels herinneringen gestuurd, aanmaningen, WIK brief gestuurd,app-contact gehad,gebeld en bezig met een incassobureau. Nu aangifte doen.

KB 05
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2023 13:02

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door KB 05 »

Ook wij hebben slechte ervaringen met 076klus. Hij is uiteindelijk voor het beoordelen van de klus 2x langsgeweest.

De klus zelf is door 3 andere mensen (wel namens 076klus) uitgevoerd, nadat de afspraak minimaal 6x is verzet/afgezegd. Nu een paar maanden later, proberen we contact met hem op te nemen, omdat de schoorsteen wit uitslaat, maar krijg geen reactie meer. En nu ik al deze berichten lees, snap ik waarom.

Hij heeft zelf een aantal weken geleden nog contact opgenomen met de vraag of hij onze dakpannen mocht reinigen met een nieuw apparaat en of we dan alvast vooruit wilde betalen. Dit hebben we direct afgekapt, vanwege onze eerdere slechte ervaringen.

Plaats reactie