076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
MCKZ
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2023 13:05

076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door MCKZ »

Graag zou ik in op dit forum in contact komen met mensen die ook met het bedrijf 076 dakwerken/klussen te maken hebben. Ik heb een aanbetaling gedaan, maar deze meneer komt zijn afspraken niet na. Ik heb zijn naam helaas niet en ook geen verdere gegevens om iets mee te doen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Radar »

Let op: het is niet toegestaan om privégegevens te delen in dit forum. Contactgegevens van het bedrijf wel, zoals een algemeen mailadres.

Groet,
Internetredactie Radar

F1fan
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2023 15:04

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door F1fan »

Ik ben ook een slachtoffer van deze persoon. Kom graag persoonlijk met je in contact.
Laatst gewijzigd door F1fan op 18 jan 2023 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

F1fan
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2023 15:04

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door F1fan »

Ik ben ook opgelicht door 076 dakwerken/ klussen graag zou ik in contact komen met je

F1fan
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2023 15:04

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door F1fan »

Check ook onderstaande link:

viewtopic.php?t=197043&start=20

Hier vind je de gegevens van de betreffende persoon

Nevyn
Berichten: 1268
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Nevyn »

MCKZ schreef:
18 jan 2023 09:14
Graag zou ik in op dit forum in contact komen met mensen die ook met het bedrijf 076 dakwerken/klussen te maken hebben. Ik heb een aanbetaling gedaan, maar deze meneer komt zijn afspraken niet na. Ik heb zijn naam helaas niet en ook geen verdere gegevens om iets mee te doen.
Geen naam, geen verdere gegevens en toch een betaling gedaan? Hoe heeft u dan betaald? Voor betaling per bank heeft u toch een rekeningnummer en een naam nodig? Of moest u een enveloppe met contant geld in de dakgoot leggen?

hoopke
Berichten: 134
Lid geworden op: 29 jul 2020 15:59

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door hoopke »

Triest dat u opgelicht bent, maar behoorlijk dom ook dat u gaat betalen en niet weet hoe die gast heet en verdere contact gegevens ontbreken, tja dit is gewoon vragen om moeilijkheden, en ik neem aan dat u ook geen enkel vooronderzoek heeft gedaan of het bedrijf goede reviews heeft, bijv door naar google maps te gaan en bedrijf invoeren, u komt dan al snel heel wat te weten.

John12356m
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2023 14:24

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door John12356m »

Beste mensen,

U spreekt met 076 dakwerken rot dat het allemaal.zo gelopen is graag zou ik willen dat jullie allemaal contact opnemen met [email protected] je adres en gegevens!

Dan zorgen we dat we of de klus maken of u geld per direct terug sturen

Ik hoor graag van jullie

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

Ik probeerde gisteren al 2 keer iets te posten maar er gaat iets fout. Doe aangifte tegen het bedrijf zelf. Ik mag hier geen gegevens neerzetten helaas maar kijk op de website van de KVK en voer 076klussen in en je krijgt meer gegevens te zien. Tegen betaling krijg je nog meer info maar als je de KVK een bericht stuurt en de situatie uitlegt helpen ze je ook gratis aan info. Het bedrijf is al gemeld daar ! Meneer betaalt niks terug en lost niks op, trap er niet in! Doe aangifte zoals ik al zei en hoe meer aangiftes tegen het bedrijf hoe sterker we staan.
Meld het ook bij de fraude helpdesk en bij je bank.

F1fan
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2023 15:04

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door F1fan »

@gedupeerde2023 dit kan ik ook alleen maar beamen. Het is een rasechte notoire oplichter. Doet heel veel beloftes, maar komt niets na.
Geloof hem niet mensen. Deze persoon blijft bezig met oplichten. Hij laat of aanbetalen en komt dan niet meer opdagen of hij levert broddelwerk af omdat hij geen dakdekker is.

Hij belooft steeds mijn geld terug te betalen en komt steeds met een andere smoes waarom het nog niet gelukt is. Zoals verwacht. Het wordt tijd dat deze man gestopt wordt. Hij heeft een voorwaardelijke straf dus meld alles bij de politie van Dordrecht, daar is hij bekend. Zie onderstaande links voor zijn eerdere overtredingen:

viewtopic.php?t=197043&start=40

https://www.gelderlander.nl/home/celstr ... ~a6950d36/

Doe massaal aangifte of een zaak via juridisch advies. (https://www.juridischloket.nl/contact/)

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

Mocht je ook met Tikkie betaald hebben dan staat bij “omschrijving” het rekeningnummer met de bijbehorende naam. (Naam die hij althans bij de bank gebruikt) Dit rekeningnummer kan je bij de aangifte doen en bij je bank melden en bij de fraude helpdesk. Meneer gebruikt meerdere namen maar met deze gegevens kom je al een heel eind. Ik heb hem ook op beeld dus zijn gezicht is bekend!

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

Hij lijkt overigens wel op die persoon uit Dordrecht. Ik heb die foto naast mijn foto gehouden en er zijn veel overeenkomsten en niet alleen qua naam maar qua uiterlijk. Alleen nu heeft hij een baardje. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen, maar de politie weet vast meer.

F1fan
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2023 15:04

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door F1fan »

Het is 100% dezelfde persoon. Heeft hij zelf beaamd, maar hij beweert dat hij veranderd is. Hij heeft zelfs contact opgenomen met de betreffende journalist, om aan te geven dat hij echt veranderd is. onzin.

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

@F1 fan. Meen je dat nou ? Heeft ie dat aan jou toegegeven ? Dan voeg ik deze info alsnog toe bij mijn aangifte

MCKZ
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2023 13:05

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door MCKZ »

Vele malen contact gehad met deze meneer dat hij zal terugbetalen. Elke keer komt hij deze afspraak niet na. Inmiddels via dit topic een hoop te weten te komen over hem. Dit alles ook in mijn aangifte verwerkt. Inderdaad van de journalist begrepen dat hij contact heeft gezocht en dat hij aan het veranderen is. Dit blijkt maar weer eens niet zo te zijn. Journalist gaf ook aan te gaan starten met het maken van een nieuw artikel in het geval hij niet veranderd. Is een kwestie van tijd voor we allemaal kunnen lezen dat hij weer mooi in de krant staat met zijn oplichterspraktijken. Hoe meer aangiftes hoe beter.

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

@MCKZ en @F1fan ik heb ook deze journalist gemaild !

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Moneyman »

John12356m schreef:
21 jan 2023 14:33
U spreekt met 076 dakwerken rot dat het allemaal.zo gelopen is graag zou ik willen dat jullie allemaal contact opnemen met [email protected] je adres en gegevens!
Nou, succes John...

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

Ik heb antwoord terug van de journalist. Nav mijn fotos en verhaal is mij bevestigd dat het inderdaad om dezelfde persoon gaat !

gedupeerde2023*
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2023 22:18

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door gedupeerde2023* »

Ik zag net 1 van jullie mij een privé bericht had gestuurd en die had ik uitgebreid beantwoord maar de berichten blijven staan in mijn postvak uit. Geen idee hoe ik ze alsnog verstuurd krijg ?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 076 dakwerken/klussen aanbetaling gedaan, maar komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Moneyman »

gedupeerde2023* schreef:
29 jan 2023 15:32
Ik zag net 1 van jullie mij een privé bericht had gestuurd en die had ik uitgebreid beantwoord maar de berichten blijven staan in mijn postvak uit. Geen idee hoe ik ze alsnog verstuurd krijg ?
Ze verdwijnen uit je postvak uit naar verzonden items zodra de ontvanger ze leest. Je doet alles goed dus :wink:

Plaats reactie