LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
The Famous Harry

aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door The Famous Harry »

Aan al mijn oud-collega's van AAA die hier op verzoek van Van Heel opfleurende en corrupte propaganda moeten maken om de stinkende beurs van Van Heel nog meer te vullen:

ZOEK EEN BEHOORLIJKE BAAN !!!

Die Van Heel bedondert, bedriegt, bezeikt en naait iedereen, ter goeder trouw zijnde klanten maar ook jullie ! Ik ben op tijd gestopt bij AAA en heb mijn naam daardoor zuiver kunnen houden voor mijn gezin, familie, vrienden en nieuwe werkgever. Als jullie je nog langer inmengen met de praktijken van AAA kijkt dadelijk niemand je meer aan, je gaat bekend staan als een oplichter en het vertrouwen van je omgeving in jou is weg. Geloof me, er komt een moment dat AAA gigantisch aangepakt wordt door justitie of een andere instantie en dan speelt Van Heel het zo DAT JULLIE DE SCHULDIGE ZIJN EN DAT HIJ HET NIET ZO BEDOELD HAD MAAR DAT ZIJN PERSONEEL HET HELE ZAAKJE GEFLEST HEEFT EN HIJ OOK ZGN GEDUPEERD IS. Get a life people! Jullie zullen me dankbaar zijn. Het CWI arbeidsbureau is in iedere grote plaats gevestigd. Doe wat jezelf wil, je hoeft niet te doen wat ik zeg, kom achteraf niet met de smoes dat je het allemaal niet geweten hebt.

The Famous Harry
jullie wel bekend

dj

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door dj »

Is van Heel de enige achter AAA-Security? Dacht t niet toch?
Maar juist bij het CWI staan hun vacatures en ze spreiden het uit door heel NL. Waarom vechten jullie het uit via deze site? En niet face to face?

Bandung

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Bandung »

He Famous Harry, heb je je target daar niet kunnen halen ofzo? Dat je nu het hele bedrijf de grond instampt is tot daar aan toe maar dat je namen gaat noemen is wel erg zwak van je hoor!
Ook aan al deze negatieve berichten moeten er ook volgens mij wel positieve bestaan. Hoe kunnen ze anders zo snel groeien en door heel nederland vestigen? Maargoed,als mensen daar willen werken en hun eigen kantoor willen openen moeten ze ook de kans krijgen om er zelf achter te komen wat voor een bedrijf het is en of het echt zo stinkt. Dus laat ieder in zn waarde en maak er geen woorden meer over vuil!

Priscilla

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Priscilla »

Nou op zich is het geeneens via de site uitspelen, dankzij aaa zit ik al vanaf oktober te wachten op 3500 eur. In november zeiden ze het komt eraan en bla bla bla. Januari ben ik bij het bedrijf weggestapt en inmiddels afgescheept met een eenmalige betaling van 200 eur.

Zwart op wit heb ik alle installaties staan maar nog weigeren ze me te betalen, gevolg:ik moet een advocaat inschakelen en er komt een lange procedure.

Natuurlijk had ik eerder mijn geld moeten eisen of opstappen, maar ik dacht van het komt wel, nou niet dus.

Op het moment dat ik weg ben gegaan heeft de eigenaar van het regiokantoor mij nog een aantal grapjes geflikt.

In iedre geval, dit is de andere kant en het is natuurlijk maar 1 kantoor. Alleen wel uiterst vervelend.

Prisc

t.p

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door t.p »

Als ik het zo lees ben je wel een beetje nalatig als je al vanaf november op 3500,=euro zit te wachten. en als je daar afhankelijk van bent, is het wel een beetje je eigen schuld hoor. Trek geen partij ofzo maar je bent er toch zelf bij als je verkoopt en het wordt geinstalleerd dan is het toch vanzelf sprekend dat je op tjd ofzo wordt uitbetaald??
En als de eigenaar van je regiokantoor je grapjes heeft geflikt dan ga je toch gewoon naar het hoofdkantoor om je klacht te melden? beetje dom van je allemaal! nu kost het je alleen maar geld!

eef

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door eef »

.. wie het laatste lacht,lacht t beste...

Priscilla

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Priscilla »

Vorige bericht even nuanceren, ik heb er in totaal bijna 3 maanden gewerkt. UItbetaling van oktober had in november moeten zijn, nou zeiden ze dat gaat mis maar hij gaat mee met november dus 3e week van december.]

Met het hoofdkantoor heb ik al contact opgenomen, maar die kunnen niets doen zeggen ze. Ik heb vanaf januari meermaals brieven geschreven en aangetekend opgestuurd, maar helaas ze werden of niet opgehaald of er werd geen gehoor aan gegeven. Omdat ik een advocaat gedeeltelijk zelf moet betalen heb ik hier zo lang mogelijk mee gewacht.

Wil niet zeggen dat ik me niet kan redden financieel, maar is toch een hele klus als je bijna 3 maanden geen salaris hebt mogen krijgen om dan nog alles leuk te houden. Maar heb nu alles wel op de rit.

Zit alleen te overwegen of ik een kort geding aanspan of een gewone zaak, want die kan wel een jaar duren.

Als je wat te zeuren hebt of als ik iets verkeerd heb gedaan, ik zit met de brokstukken dus maak je niet zo druk.

Vertel alleen even mijn eigen ervaring.

Groetjes,
Prisc

t.p

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door t.p »

Jij bent hier diegene die hier zielig doet over betaling dus je hoeft echt niet zo stoer te doen! en als het maar 3 maanden bij zon topbedrijf kan uithouden dan heb je toch iets niet goed gedaan

Anoniem

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Anoniem »

Ben zelf ook ex-werknemer bij AAA maar kan niet echt zeggen dat je daar wordt opgelicht. De manier van werken is Amerikaans als je goed verkoopt kan je veel verdienen (maar dat is bijna in elke buitendienst functie) Ze zijn niet goedkoop maar hebben wel een topproduct. Ze voldoen aan alle eisen anders zouden ze niet op de NCP site staan. En die ex werknemer die in Radar is geweest. Is welgeteld 1 dag op de cursus geweest en wist toen al te vertellen dat het oplichters waren. de cursus duurd 5 dagen en je krijgt elke dag nieuwe literatuur dus wie is hier nu de oplichter? Mensen hebben het zelf in de hand of ze ja of nee zeggen. Ik ben zelf weg gegaan omdat ik het werk zelf niet echt leuk vondt.

Gast

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Gast »

zo zie je maar dat er ook een positieve kant aan een bedrijf zit en dat er ook ex-werknemers zijn die ervoor uit durven te komen dat het meevalt om voor AAA te werken.

Amersfoorter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 nov 2003 22:04

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Amersfoorter »

Het bedrijf is verkocht aan louche figuren...die met de noorderzon zijn vertrokken. Het personeel kan naar het loon fluiten. En...de bedrijven die zo dom waren om na de "overname" zonder zekerheden goederen te leveren....kunnen de betaling daarvan ook wel vergeten. Let op de namen Evenboer, Slob, Simic, Eikepage, Ypsilon Shipping. Maar ook de oorspronkelijke eigenaren gaan niet vrijuit : van Heel, Keresevic en Berkeveld zijn uiteindelijk ook gewetenloze zelfverrijkers gebleken.

Evenboer

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Evenboer »

--------------------------------------------------------------------------------

Erg leuk die berichtjes van Jan Groenewoud voormalig financieel directeur van AAA Holding BV. Onder de naam Amersfoorter plaatst deze financiele man diverse berichten waarin naam en toenaam van diverse mensen wordt genoemd ook de mijne dus,

Beste mensen dhr. Groenewoud was financieel directeur bij AAA en dus mede verantwoordelijk voor de janboel nu.

Dhr. Groenewoud verdiende ruim € 5.500,- netto per maand in een bedrijf welke dat niet meer kon lijden.
Lieve mensen is hij dan niet mede verantwoordelijk?

Ik persoonlijk zal er voor zorgen dat ook hij (mits de boel opgelost wordt natuurlijk) aansprakelijk zal worden gesteld.

Wij als overname kandidaat van deze onderneming zijn gewoon voorgelogen en bedrogen. Deze fananciele directeur is er mede met het voormalig bestuur met de reserves vandoor gegaan.

Dus Amersfoorter wie is hier nou de oplichter?

Je bent te laf om je naam bekend te maken,....daarbij de rest van het personeel heeft ook mee geprofiteerd van de hele gang van zaken. Iedereen wist waar hij mee bezig was.

Met vriendelijke groet,

Johan Evenboer (directeur AAA Security BV)

Ron & Karel

Re: aan al mijn oud-collega's van AAA - WAARSCHUWING

Ongelezen bericht door Ron & Karel »

Geachte heer Groenewoud,

Zou u zo vriendelijk willen zijn mijn naam niet te noemen in 1 adem met uw voormalige partners. Je weet hoe je me kunt bereiken, terwijl je tegen dhr, van Heel hebt gezegd dat ik onvindbaar zou zijn.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt.....jammer dat ik niet eerder van dit forum afwist. Zoals je ziet heb ik het meteen maar aan iedere betrokkene doorgegeven. Dan is het spel weer eerlijk.
Ik heb in de tijd een belofte aan je gedaan indien die niet nageleefd wordt door de huidige directie om wat voor een reden dan ook, voel ik me toch verantwoordelijk.

Dus Jan, laat het me maar weten je hebt m`n e-mail adres.
NIET JANKEN VOORDAT JE GESLAGEN BENT, OF HEB JE OOK WAT TE VERBERGEN.


Groet, Ron :P :lol: :D :wink:

Gesloten