Aanbetaling gedaan, niemand op komen dagen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Tychon

Aanbetaling gedaan, niemand op komen dagen

Ongelezen bericht door Tychon »

Via de site Trustoo een offerte opgevraagd voor schilderwerk aan de woning. Binnen enkele dagen een vertegenwoordiger van RV vastgoedonderhoud in Hoorn aan de deur. Alles opgenomen, enkele dagen later een offerte en een aanbetaling gedaan.
Op de dag van start werkzaamheden niemand gezien. Eerst was de schilder aan het werk en niet bereikbaar, later ziek en daarna geen contact meer gehad over een nieuwe datum. Bedrijf is onbereikbaar en reageert niet meer op mails.
Allereerst ben ik benieuwd of er meer mensen dezelfde ervaring hebben. Op Google kom ik tientallen soortgelijke reviews tegen van mensen die een aanbetaling hebben gedaan en nietsmeer horen.
Ik ga mijn aanbetaling terug vragen maar gezien de recensies zal dat niet vanzelf gaan. Wellicht zijn er meer mensen die nog hetzelfde issue hebben, dan lees ik het graag.

NeoDutchio

Re: Aanbetaling gedaan, niemand op komen dagen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dat anderen er ook last van hebben zal u niet veel brengen. U kunt wel gewoon het bedrijf in gebreke stellen en eisen dat ze binnen 14 dagen moeten beginnen met het werk. Mochten ze dit niet doen kunt u ontbinden en het geld terug vragen. Mocht dat geld niet komen kunt u daarna een incassobureau inschakelen.

Plaats reactie