LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] komplot?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
GerardH
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 okt 2005 13:26

komplot?

Ongelezen bericht door GerardH »

Jaren geleden heb ik een whirlpool gekocht. Deze whirlden echter niet, maar de leverancier wilde wel zijn geld hebben. Dit heb ik geweigerd. Daarna is een rechtzaak ontstaan waarbij de rechter heeft besloten dat een expert van de belgische exporteur moest trachten te repareren als dit een klain dingetje betrof. Een en ander moest voor 21 mei 2005 geregeld zijn. Uiteindelijk kwam na het maken van een afspraak de expert van de belgische exporteur op 21 oktober 2005 langs. Deze constateerde, dat hij niet kon repareren, omdat de installatie verkeerd was. Hij heeft enkele foto's gemaakt en is na 15 minuten weer vertrokken. Op 10 november vond ik een papier van de exporteur, dat een andere medewerker uren heeft staan te wachten, maar mij niet thuis heeft aangetroffen.
Ik heb hem gebeld en hij vertelde dat hij zich vergist had. Hij moest bij een ander zijn met dezelfde naam doch in Belgie.
Nu krijg ik van de rechtbank het bericht dat de laatste meneer voor de tweede maal uren heeft staan te wachten, terwijl er duidelijke afspraken waren. Het lijkt mij dat me een kunstje wordt geflikt.
Ik mag nu voor 25 januari 2006 hierop reageren. :twisted:

Gesloten