LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuws Kuipers!!!!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Van Wageningen

Nieuws Kuipers!!!!

Ongelezen bericht door Van Wageningen » 31 mar 2002 20:20

Wij zijn er achter gekomen dat de firma kuipers plat ligt sinds enige tijd.
Kuipers heeft nog loonschulden uitstaan bij zijn werknemers en ook de fiod is bezig met een onderzoek naar kuipers.
Als u dus nog geld tegoed heeft van kuipers is de kans dat u dit terug ziet erg gering.

Kuipers schijnt een nieuw kunststofkozijnenbedrijf te beginnen.Dit bedrijf gaat Uw regio-kozijnen heten. Het komt te staan op de naam van een van kuipers vertegenwoordigers.

U BENT GEWAARSCHUWD!!

sterkte toegewenst allemaal Robert en Heidi.

van Wageningen

Re: Nieuws Kuipers!!!!

Ongelezen bericht door van Wageningen » 02 apr 2002 19:34

Wij zijn gebeld door de heer van den Dolder van Uw regio kozijnen. Hij heeft ons verzekerd (200%) dat hij niets maar dan ook niets met Kuipers te maken heeft.

Het onderstaande bericht hebben wij aan de hand van een gerucht geplaatst en wij weten derhalve niet of dit waar is.

Heidi en Robert.

Nog meer nieuws Kuipers

Ongelezen bericht door Nog meer nieuws Kuipers » 09 apr 2002 21:03

Wij hebben uit betrouwbare bron vernomen dat Kuipers (dhr.zullen we maar weglaten)vorige week bezoek kreeg van een deurwaarder, en dat deze later met de politie terugkwam.Daarop werd zijn gehele woning leeggehaald!!!!
Wij hopen voor alle mensen die hij nog geld schuldig is, dat er nog iets te halen valt....

ria scholten

Ongelezen bericht door ria scholten » 10 apr 2002 19:34

mensen die met kuipers in zee zijn gegaan moeten www.rechtspraak.nl op internet bekijken daar kunnen we zien dat fa. KUIPERS failliet is

gabrielle

Ongelezen bericht door gabrielle » 11 apr 2002 11:53

We hebben net vernomen dat Kuipers Kunststoftechniek inderdaad failliet is verklaard m.i.v. 10 april. Via het kantongerecht in Almelo schijnt de curator achterhaald te kunnen worden.
Succes allemaal

Wietse van Drogen

Ongelezen bericht door Wietse van Drogen » 26 apr 2002 00:40

Inderdaad de laaienlichter is dus failliet. nu maar hopen dat de man geen bedrijf meer kan beginnen...!
Maar ja we leven in een rechtsstaat dus de man kan dat dus wel en wij zijn dus allemaal de dupe...!
Ik hoop toch dat Radar hier nog wel weer op terugkomt!!!!!

Donny Förster

Ongelezen bericht door Donny Förster » 26 apr 2002 10:57

Wij zijn dus ook zo'n paar van die sufferds die, eerst betalen en dan nooit geleverd krijgen.
Kuipers maar mooi weer spelen met andermans geld.
Onze spullen zouden al een jaar geleden moeten zijn geleverd, maar niets dus.
Ik ben nu een gewaarschuwd mens met een lening voor iets wat ik nooit heb ontvangen.
Iedereen sterkte die nu ook in deze situatie zit.

Wietse van Drogen

Ongelezen bericht door Wietse van Drogen » 02 jul 2002 23:01

Hallo, ik had even een vraag aan jullie.
Zijn jullie ook benaderd door xxx van de Kozijnenconcurrent uit Coevorden?
Mijn vraag is deze kennen jullie hem? Is hij te vertrouwen!

Hij beweert namelijk dat hij alle kozijnen en inboedel e.d. heeft opgekocht van Kuipers Kunststoftechniek Enschede en dat er zo goed als niets is binnengekomen op de boedelveiling.

Bij voorbaat dank... Wietse van Drogen.

Wim en Marian Roeterdink

Ongelezen bericht door Wim en Marian Roeterdink » 04 nov 2002 15:00

Ook wij zijn flink de pineut van deze firma. Huis kwijt enz enz en nog geen kozijnen maar goed. Inmiddels hebben wij vernomen dat de heer Peter ***** Kuijpers vast zit. Hij is van zijn bedgeligt terwijl hij naar Mallorca zou vertrekken. Volgens de politie heeft hij zijn bewindvoerder geflest en geld achter gehouden. Zijn roerende en onroerende goederen zijn inmiddels verkocht. De politie heeft inmiddels voldoende aangiftes en hij zal GEEN eigen zaak meer kunnen beginnen. Jippieeeeeeeeeeee

ariekersten

Ongelezen bericht door ariekersten » 21 jan 2004 21:47

Hallo gedupeerden,
Ik kom overal de naam "Kuipers Kunststoftechniek"uit Enschede tegen. Ik ben in 2002 zelf in zee gegaan met de de Kozijnenkonkurent uit Coevorden met de door xxx (gast) genoemde xxx en xxx. In de meeste gevallen herken ik de klachten van Kuipers in de handelswijze t.o.v. de xxx. zo als die bij mij is uitgevoerd; Niemand kunnen bereiken bij problemen, afspraken niet nakomen, nota's, garantievoorwaarden en certificaten die te laat of niet worden toegestuurd etc. etc.
Nu is mijn vraag de laatste mail hier over op dit forum (ik ben hier nieuw) dateert van ca. medio 2002, omstreeks die periode heb ik mijn offerte op laten maken maar i.v.m. hypotheek zaken pas in feb 03 kunnen bestellen en laten plaatsen en na medio 2003 op geen enkele manier meer iets van desbetreffende firma vernomen (nu klachten met lekkage) Is er iemand die dit verhaal van de xxx. herkent of de namen xxx / xxx op wat voor manier dan ook zijn tegen gekomen?
En als nieuwkomer ben ik onbekend op deze site kan iemand mij vertellen wat er met de klachten gebeurd die op deze wijze kenbaar worden gemaakt door de consument? Worden deze serieus behandeld of zit iedereen gewoon z'n tijd te verdoen door het op deze wijze kenbaar te maken? :evil: :( :idea: :!:

W. van Drogen

Ongelezen bericht door W. van Drogen » 30 jan 2004 02:47

Ik zou je graag willen helpen, maar de hele zaak Kuipers ligt al meer dan een jaar plat (ik heb dus ook al die tijd niks meer vernomen van mijn rechtsbijstand, misschien weer eens tijd voor een mailtje).

Wat de Kozijnen Konkurrent betreft kan ik je eigenlijk niet verder helpen maar een mailtje aan de redactie van Radar zou misschien kunnen helpen (of ze moeten dit forum lezen, dan kunnen ze misschien meteen de zaak Kuipers ook weer wat toelichten).

Groeten, Wietse

(en nog steeds vertrouw ik geen enkele kozijnenman meer :? )

LauraH

Ongelezen bericht door LauraH » 27 apr 2004 14:32

:cry:
Laatst gewijzigd door LauraH op 07 mei 2004 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 27 apr 2004 17:12

Dat is beter dan op een ouwe fiets door het Zuiden te rijden.

C Groen

Ongelezen bericht door C Groen » 18 mei 2004 21:36

Wij zijn benaderd door ELN kunststof techniek uit Enschede, het hele verkoopverhaal wat dhr xxx (verkoper) hield, leek verdacht veel op het verkoopverhaal wat in de uitzending over Kuipers werd verteld.\
Wat je ook maar te wensen had alles kon je krijgen en dat allemaal voor dezelfde prijs, je moest wel snel beslissen want ze beginnen halverwege Juni al met het plaatsen van de eerste kunststof kozijnen in mijn straat.
Je moest dan eerst met hun "hypotheker" de financiering rond maken en daarna kwam pas de technische man alles inmeten.
Verder waren de folders die de man had van 2002 en hij had ook nog een foldertje over het zogeheten VKG keurmerk waar nog "guldens" in werden vermeld (ook niet echt geloofwaardig).
Kunnen jullie wat onderzoek doen naar dit bedrijf.

Het gaat om:

ELN kunststoftechniek
Münsterstraat 4a
7575 ED Oldenzaal
0541-538205
www.ELN.nl
[email protected]

Gesloten