LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
e.c

Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door e.c »

Mensen mensen toch, hebben jullie niks beters te doen dan triple A zwart te maken of door het slijk te halen? natuurlijk is het een directe verkoop organisatie en willen ze op alle mogelijke manieren aan hun verkoop& installatie komen , wie nou niet? Of ze nou bij je aan de deur staan, in het winkelcentrum of je telefonisch benaderen, je bent er zelf bij. Voordat je iets aanschaft lees je toch eerst het contract goed door en stel je vragen als iets niet duidelijk is??!! We leven in Nederland dus vragen staat vrij. En dat ex-werknemers hier hun boekje over open doen is echt belachelijk voor woorden, het is een zielige vertoning om zo je gram te halen! Maargoed, ieder voor zich. Dus mensen denk nou na, is dit het allemaal waard om zoveel negatieve dingen neer te zetten, misschien zijn er mensen die wel tevreden zijn over de werkwijze van Triple A. Dat mag dan ook wel een keer gezegd worden, laat die mensen toch in hun waarde. Er is al gedonder genoeg ! Succes

mark

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door mark »

he eindelijk is een keer iemand die wel voor rede vatbaar is bedankt ec

henk

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door henk »

Hoezo, het is toch ook een slechte firma en mensen moeten daarvoor gewaarschuwd worden.


mark

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door mark »

laat je eerst eens goed informeren henk!! en trek niet meteen een conclusie na het zien van een tv programma dat leeft op negatieve berichten!!

Japie

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door Japie »

Het is een fantastisch bedrijf :-)

Postmen

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door Postmen »

AAA heeft een interne memo de deur uit gedaan naar al hun freelance medewerkers met de opdracht hier onder familiaire en vertrouwen wekkende namen positieve berichten te plaatsen over AAA. Indien er meer positieve dan negatieve berichten over AAA op het Tros Radar forum staan zou iedereen riant beloond worden aldus directeur Van Heel van AAA.

piet

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door piet »

zeg als jij die directeur bij naam kent heb je vast gewerkt voor aaa security. zielig hoor!!

e.c

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door e.c »

Het lukt me stug dat Dhr van Heel een memo de deur heeft uit gedaan, hij heeft het veels te druk met het bezighouden wathier bij radar of op deze site gebeurt. laat die mensen toch en geniet van het mooie weer! Zeker niks beteres te doen??!!!...

Yahoo..

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door Yahoo.. »

Tjonge, zijn er ook nog postive berichten over AAA-Security het lijkt wel een obsessie voor sommige mensen hier als ik alles zo lees. En postmen als jij Dhr. van Heel van naam kent waarom zet je hem in een kwaad daglicht? Om er beter van te worden want, je mailadres komt wel van [email protected] dus? beetje dom van je! slechte zet

toezicht

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door toezicht »

Yahoo werk die ook? dat mailadres van postmen

Amersfoorter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 nov 2003 22:04

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door Amersfoorter »

Het bedrijf is verkocht aan louche figuren...die met de noorderzon zijn vertrokken. Het personeel kan naar het loon fluiten. En...de bedrijven die zo dom waren om na de "overname" zonder zekerheden goederen te leveren....kunnen de betaling daarvan ook wel vergeten. Let op de namen Evenboer, Slob, Simic, Eikepage, Ypsilon Shipping. Maar ook de oorspronkelijke eigenaren gaan niet vrijuit : van Heel, Keresevic en Berkeveld zijn uiteindelijk ook gewetenloze zelfverrijkers gebleken.

Johan Evenboer

Re: Niks beters te doen dan triple A zwart te maken...

Ongelezen bericht door Johan Evenboer »

Beste Jan Groenewoud,

Je vergeet nog 2 namen te noemen in je rijtje met louche figuren.

Misschien zelfs 3, want mijn inziens behoor jij bovenaan te staan.

Jij was toch het financiele wonder, je had moeten ingrijpen en de verkoop aan mij moeten voorkomen. Trouwens de spullen die je mee hebt genomen krijg ik die nog terug of moet ik aangifte doen?

M.vr.gr.

J. Evenboer

Gesloten