LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Respect?...

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
M.B

Respect?...

Ongelezen bericht door M.B »

Het is algemeen bekend dat van Heel :shock: niet de enige achter AAA- was. Natuurlijk zijn het boeven of hoe jij het wilt noemen. Als jij vraagt om een beetje respect voor van Heel dat zal hij dat moeten verdienen. Hij is net als de rest en heeft geen enkel gevoel of respect in zn donder.
Natuurlijk is het logisch als een bedrijf niet meer loopt zoals t ging dat je een alternatief gaat zoeken.
Ze hadden er beter over na moeten denken voordat ze de mededeling deden dat het bedrijf verkocht was en dat het personeel van een op andere dag op straat stond. Als je single bent en niks te verliezen hebt dan is het geen probleem maar denk ook aan de anderen die wel een gezin hebben.
Het erge is op dit forum dat mensen onder een andere naam hier hun verhaal schrijven en later er op terug komen dat het niet hun naam/verhaal is. Dus hoe serieus moet je dit dan nemen. :evil:

Bloempje

Re: Respect?...

Ongelezen bericht door Bloempje »

Ik wil echt alleen weten of AAA-security (AAA dienstverlening) nu failliet is want zo ja dan kan ik mijn geld gaan halen bij cadans. Ik wil gewoon heel graag mijn geld hebben waar ik recht op heb. En anders dhr Evenboer als dat niet zo is waar blijft mijn salaris het is nu 1 december en ik zou nog twee maanden geld van je krijgen. en vakantiegeld en vakantiedagen. :cry:

Gast

Re: Respect?...

Ongelezen bericht door Gast »

ik neem aan als oud werknemer/ster dat je wel een tel ect hebt van diegene die over jou salaris gaat?en anders bel je toch naar Regent te Nieuwegein. van Heel weet vast wel een tel/adres

Mariëlle

Re: Respect?...

Ongelezen bericht door Mariëlle »

Hoe was het bij AAA geregeld met betaling, kregen jullie alleen provisie per verkocht systeem of ook een salaris daarnaast. Mag ik weten hoeveel jullie kregen ? Ik werk ook bij een organisatie zoals AAA (deur aan deur verkopen) en krijg alleen provisie 100 euro per verkocht systeem. Is dat veel of weinig ? Ik kan binnenkort ook kiezen voor 1400 euro's basis salaris en 50 euro per systeem dat ik verkoop. Wat kan ik het beste doen ? Jullie hebben er ervaring mee, dus wie heeft goede tips ?

bob de bouwer

Re: Respect?...

Ongelezen bericht door bob de bouwer »

Dat is nu toch helemaal niet aan de orde om te vragen hoeveel het verdiende bij AAA. Het gaat er nu om dat hun uitbetaald krijgen en of dat nu door Evenboer of door van Heel gaat gebeuren. Dat is nu de vraag. Het verschilt per bedrijf wat je gaat verdienen. De meeste direct sales bedrijven hebben geen CAO ervoor dus mogen ze zelf bepalen wat er uitbetaald gaat worden. Dat is dus het vervelende eraan. Weet waar je aan begint. Succes ermee

fuck!

Re: Respect?...

Ongelezen bericht door fuck! »

Mensen hebben jullie al gebeld :wink: :?: :?:

Gesloten