LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er nog meer problemen met kunststof kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
speedy 5

wie heeft er nog meer problemen met kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door speedy 5 »

de kunststof kozijnen leveranciers maken er een potje van, wie heeft er nog meer problemen met dat ze niet nakomen wat ze beloven, graag reacties, misschien kunnen we er wat aan doen, wij hebben problemen met belisol.

Manders Helmond

Re: wie heeft er nog meer problemen met kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Manders Helmond »

:D Natuurlijk, er zijn in iedere snel groeiende bedrijfstak mensen die meeliften op het succes. En Natuurlijk zitten hier altijd mensen tussen die geen ethiek kennen en over lijken gaan. Het is volgens mij echter niet eerlijk om altijd maar "de kunststof kozijnen branche" over 1 kam te scheren.
Mijn bedrijf heeft een twintig jarige ervaring met het leveren en plaatsen van kunststof kozijnen en wij hebben nog nooit een probleem niet correct op kunnen lossen.
Sterker nog, wij hebben kosteloos kozijnen geplaatst bij gedupeerden van een faillissement, positief nieuws, mag het nog?

Gast

Re: wie heeft er nog meer problemen met kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad, het zijn niet alle kunststofkozijnen-bedrijven die slecht zijn. Pas op voor snelle jongens die bij je aan de deur komen en je zo wat aansmeren, idem voor Prime Line / Comfort Card afbetalingsregelingen op kunststofkozijnen. Een serieuze vakman hoeft niet deur aan deur te lopen verkopen en maakt een keurige offerte voor de klant zodat hij bedenktijd heeft.

speedy 5

Re: wie heeft er nog meer problemen met kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door speedy 5 »

Het is niet mijn bedoeling om alle bedrijven over een kam te scheren, mijn excuus als u dat zo opvat.
In ons geval is het helaas niet goed gegaan.

Gesloten