LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] erkendeloodgieters.nl

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
maedybr
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2018 12:56

erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door maedybr »

Hoi,

Ik wil graag weten wat ik verder met onderstaande situatie moet doen:
Onderstaande mail heb ik gestuurd naar: '[email protected]'. Dit e-mail adres vond ik op de site. Ik heb ook het telefoonnummer (023 2023945) gebeld wat erbij stond en voicemail ingesproken.


Hallo,

Hierbij wil ik een officiële klacht indienen over de klantbehandeling/ benadering van ontstoppingsbedrijf Huissen.

Woensdag 22-8 jl heb ik een afspraak gemaakt met ontstoppingsbedrijf Huissen voor vrijdag 24-8 tussen 14.00 en 16. 00 uur om de afvoer van mijn wasmachine te ontstoppen. Vrijdag om 16.05 uur was er nog niemand geweest, dus heb gebeld met het bedrijf in Huissen. Om 16.09 uur ben ik terug gebeld en monteur zou er binnen een uur zijn. Om 17.20 uur was er niemand en heb ik het bedrijf weer gebeld. Ik kreeg toen een grote mond van desbetreffende persoon en hij verbrak de verbinding. Toen ik gelijk weer terugbelde omdat ik wilde weten of er nog iemand zou komen kreeg ik geen contact meer. Telefoon werd niet opgenomen. Om 17.40 uur stond de monteur voor mijn deur. Ik was boos en heb gezegd dat ik niet op zo’n manier behandeld wil worden en dat ik een aanpassing van het te betalen bedrag wil. Uiteindelijk heeft de monteur contact gezocht met zijn “baas”, zoals hij dat zei.. Die “baas” heb ik ook aan de telefoon gehad en zijn overeengekomen de voorrijkosten niet te betalen.
De monteur stelde voor de afvoer te “stofzuigeren” en daarmee zou de klus geklaard zijn. Ik kon niet per pin betalen omdat er een storing zou zijn, dus heb het bedrag van 204,49 euro overgemaakt via tele bankieren naar Mel service.
Nadat ik mijn was had gedraaid bleek dat de afvoer toch nog steeds verstopt zit, de vloer stond weer blank.
Ik heb hierop om 21.14 uur ontstoppingsbedrijf Huissen gebeld waar ik te horen kreeg dat ik vandaag gebeld zou worden.

Vanochtend om 11.54 uur heb ik het ontstoppingsbedrijf gebeld met de vraag of ze weten wanneer er vandaag contact met mij wordt opgenomen. Betreffende persoon zei niets te weten van de afspraak.. Deze heb ik hem verteld en ik kreeg als antwoord “als er gezegd is dat je gebeld zou worden dan wordt je gebeld.”. Ik heb aangegeven dat ik graag zou willen weten of er vandaag iemand langskomt om de afvoer te ontstoppen kreeg ik als antwoord dat hij geen monteur kan bereiken in het weekend. Ik heb hierop mijn verbazing uitgesproken en gezegd en wat als ik nou een spoedgeval heb? Antwoord: Dan komt er niemand.
Ik heb gezegd dat ik graag het telefoonnummer van de “baas” wil hebben omdat ik een klacht wil indienen over zijn benadering zowel van gisteren als vandaag.. Dit nummer heb ik niet gekregen.

Via de website erkende loodgieter.nl heb ik dit e- mail adres en 023 2023945 gevonden. Op dit telefoonnummer heb ik ingesproken en gevraagd mij terug te bellen.

Graag wil ik dat er werk gemaakt wordt voor de benadering van mij als klant door dit bedrijf… Ik denk dat ik nu veel geld kwijt ben en dat er verder niets meer voor mij gedaan wordt.
Wanneer dit het geval is zal ik uiteraard hiermee verder gaan en het bedrijf aansprakelijk stellen.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Wie kaatst.....

Waarom was u boos op de monteur.... waarom zo'n arrogante houding aannemen?

Met stroop vang je veel meer vliegen dan met stront! Jij wilde deze opstelling en die krijg je dan ook. Wat verwacht je dan? Dat zo'n bedrijf kruipend op zijn knieën gaat omdat hij niet exact op de afgesproken tijd ter plaatse was?

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Haal een ontstoppingsveer bij de bouwmarkt en duw die door de afvoer. Bent u voor een paar tientjes klaar.

maedybr
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2018 12:56

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door maedybr »

Lady1234 schreef:Haal een ontstoppingsveer bij de bouwmarkt en duw die door de afvoer. Bent u voor een paar tientjes klaar.
Ik heb een ontstoppingsveer en die heb ik door de afvoer geduwd...er zit alleen een zwanehals waar je met de veer de bocht niet mee omkomt.. Alle mogelijkheden die we zelf konden doen zijn gedaan

maedybr
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2018 12:56

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door maedybr »

Frantic2 schreef:Wie kaatst.....

Waarom was u boos op de monteur.... waarom zo'n arrogante houding aannemen?

Met stroop vang je veel meer vliegen dan met stront! Jij wilde deze opstelling en die krijg je dan ook. Wat verwacht je dan? Dat zo'n bedrijf kruipend op zijn knieën gaat omdat hij niet exact op de afgesproken tijd ter plaatse was?
Hoezo arrogant?
Ik bel het bedrijf omdat er gezegd is dat er binnen het uur een monteur komt en krijg voor ik uitgesproken ben een grote mond en wordt de verbinding verbroken...ja tuurlijk ben ik dan boos

En daarbij was mijn vraag in deze topic wat kan ik nog meer doen dan wat ik nu al gedaan heb..

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Onder een zwanenhals zit normaal gesproken een dop. Die losdraaien en daar met de veer beginnen.

Afgezien daarvan is het eigenlijk heel raar dat een afvoer van de wasmachine verstopt zit. Er gaat alleen sop en schoon water door heen. Geen vet. Een afvoer van een wasmachine moet ook belucht worden, anders kan hij gaan hevelen.

Dus wellicht is het een mogelijkheid de veer door de opening van de beluchting te porren.

Lopen alle andere afvoeren die op hetzelfde systeem asngesloten zijn wel goed leeg?

maedybr
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2018 12:56

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door maedybr »

Lady1234 schreef:Onder een zwanenhals zit normaal gesproken een dop. Die losdraaien en daar met de veer beginnen.

Afgezien daarvan is het eigenlijk heel raar dat een afvoer van de wasmachine verstopt zit. Er gaat alleen sop en schoon water door heen. Geen vet. Een afvoer van een wasmachine moet ook belucht worden, anders kan hij gaan hevelen.

Dus wellicht is het een mogelijkheid de veer door de opening van de beluchting te porren.

Lopen alle andere afvoeren die op hetzelfde systeem asngesloten zijn wel goed leeg?
Ik heb honden, dus ws afvoer verstopt door hondenhaar.
Onder de zwanehals zit een vaste dop, geen draaidop. De afvoer van vaatwasser en aanrecht zit blijkbaar gekoppeld op deze afvoer.
Daar geen problemen mee...(gelukkig)

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door renewouters »

maedybr schreef:
Ik heb honden, dus ws afvoer verstopt door hondenhaar.
Onder de zwanehals zit een vaste dop, geen draaidop. De afvoer van vaatwasser en aanrecht zit blijkbaar gekoppeld op deze afvoer.
Daar geen problemen mee...(gelukkig)
Hondenhaar in de afvoer??????

En toch maar even goed kijken naar die aansluitingen. Er zal vast wel iets zitten wat los kan. Ik heb nog nooit een afvoer uit 1 stuk gezien. Lijkt me ook behoorlijk bijzonder want het is altijd een kwestie van passen en meten om het te installeren.

maedybr
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2018 12:56

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door maedybr »

renewouters schreef:
maedybr schreef:
Ik heb honden, dus ws afvoer verstopt door hondenhaar.
Onder de zwanehals zit een vaste dop, geen draaidop. De afvoer van vaatwasser en aanrecht zit blijkbaar gekoppeld op deze afvoer.
Daar geen problemen mee...(gelukkig)
Hondenhaar in de afvoer??????

En toch maar even goed kijken naar die aansluitingen. Er zal vast wel iets zitten wat los kan. Ik heb nog nooit een afvoer uit 1 stuk gezien. Lijkt me ook behoorlijk bijzonder want het is altijd een kwestie van passen en meten om het te installeren.
Ja hondenhaar in de afvoer...de monteur heeft t eruit gehaald met het "stofzuigeren", dus het zal er op 1 of andere manier ook 1 gekomen zijn..
De afvoer is nu inderdaad uit 1 stuk..een stuk boven de vloer, verlijmd aan een zwanenhals zonder draaidop ( de dop zit er ook vast op gelijmd), en de zwanenhals zit verlijmd aan een klein stukje wat boven de vloer uit komt en verder er dus onder gaat..
Uiteraard hebben we goed gekeken of er niet iets "zomaar" los kan zodat we er met de veer in kunnen, alvorens een ontstoppingsbedrijf te bellen.

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door BL2 »

Bij gebruik van waspoeder treden er juist vaak verstoppingen op, vooral bij lagere temperaturen en lage stroomsnelheid.
Heb wel eens een oude waspoederdoos volgeschept met de inhoud van een bezinkputje en aangrenzende leidingwerk.
Gebruik bij voorkeur vloeibaar wasmiddel.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een zwanenhals waarvan de dop vastgelijmd zit? Wat een foute constructie. Dan die zwanenhals er maar tussen uit zagen en een nieuwe installeren. Kan meteen die verstopping verholpen worden.

sake1987

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door sake1987 »

HG ontstopper de uitvoering waar je 2 flessen moet mengen. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen.
Werkt bij ons altijd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: erkendeloodgieters.nl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Erkende-loodgieter.nl van marketingbedrijf HQ Leads is gewoon een advertentiesite met een hoop blabla. U probeert daar een klacht in te dienen maar dat is zinloos. Het is hetzelfde als de Gouden Gids bellen omdat u niet tevreden bent over de dienstverlening van een van de adverteerders. HQ-leads heeft ook nog zo'n site voor advocaten , glaszetters, dakdekkers etc..

Allemaal "erkend". Maar erkend door wie of wat blijft uiteraard geheel onduidelijk. Het is een holle frase om klanten te lokken. Ook indrukwekkende woorden als "gecertificeerd" en "gediplomeerd" worden op de site gebruikt om vertrouwen te wekken. Door wie of wat er is "gecertificeerd" en om wat voor diploma's het zou gaan blijft wederom onduidelijk.

Van de site:
"erkende-loodgieter.nl treedt puur op als intermediair in het bij elkaar brengen van klant en leverancier. Bij uitvoer van de werkzaamheden is dan ook een overeenkomst van toepassing tussen klant en leverancier en zijn derhalve de algemene leveringsvoorwaarden van toepassing van de gebelde/gekozen leverancier. Bent U na afloop ontevreden dan moet u het dus zelf met deze leverancier oplossen! "

Gesloten