Gezocht gedupeerde Bogers BV te Beuningen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
M.j.janssen

Gezocht gedupeerde Bogers BV te Beuningen

Ongelezen bericht door M.j.janssen » 15 okt 2019 15:11

Op dit moment zien we op Google review véél gedupeerde van het bedrijf Bogers BV te Beuningen.
Meerdere gedupeerde hebben te maken met een voldane deposito betaling maar krijgt deze nooit terug als na inmeten het product niet past. Dit gaat om dakkapellen, schuifpuien, kozijnen etc.

Op dit moment lopen er meerdere juridische zaken tegen dit bedrijf. Wij zijn opzoek naar uw verhaal, ook al is deze “opgelost”. Om er voor te zorgen dat zij niet nog meer gedupeerde kunnen maken.

Graag horen we uw verhaal in een pb zodat we met zijn alle sterk staan.

Lady1234

Re: Gezocht gedupeerde Bogers BV te Beuningen

Ongelezen bericht door Lady1234 » 15 okt 2019 16:13

Maar wat gaat u dan doen met dat “verhaal”?

RamsesII

Ongelezen bericht door RamsesII » 15 okt 2019 16:19

Eigenlijk bent u op zoek naar een kant-en-klare oplossing zonder er zelf al te veel voor te moeten doen :)

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 15 okt 2019 16:22

Elke zaak staat op zich. De klant van een ander kan nooit gekopieerd worden naar een andere situatie. En als een rechter Bogers in een bepaalde zaak gelijk geeft wil niet zeggen dat een ander kan meeliften op die uitspraak. Daarvoor zal echt een nieuwe zaak van gemaakt moeten worden.

“Samen staan we sterk”, maar waarom de klachten dan naar u privé gestuurd moeten worden ontgaat mij.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 15 okt 2019 17:23

Wie is die "we" en wat zou je willen gaan doen met de te verkrijgen informatie?

Duc

Ongelezen bericht door Duc » 16 okt 2019 15:00

Mijn man was daar langs geweest voor info, ze belden ons en kregen mij (vrouwlief) aan de lijn en begonnen met pushen over inmeten en afspraken maken ed. Na wat heen en weer gesteggel dat wij niet met hun in zee gingen kreeg ik te horen dat een vrouw daar niet over kon beslissen............
Hoorn erop en elke keer als ze belden (vele malen erna) direct hoorn erop. Na verhaal in de familie en vrienden kring kregen we veel negatieve ervaringen met dit bedrijf te horen. Dit speelde ruim 5 jaar geleden.
Het feit dat ik (wij) zo behandeld werden gaf voor ons al aan dat het er niet juist aan toe gaat.
Trouwens de originele Bogers is al jaren niet meer de eigenaar en sindsdien is het berg afwaarts gegaan.

Kijk eens bij klachten sites wat je daar tegenkomt aan klachten over hun. Geen idee of Bogers kozijnen inmiddels landelijk is.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 16 okt 2019 16:28

Duc schreef:
16 okt 2019 15:00
Trouwens de originele Bogers is al jaren niet meer de eigenaar en sindsdien is het berg afwaarts gegaan.
Volgensmij ging het al bergafwaarts toen de "originele Bogers" er nog op zat, die is toen volgensmij failliet gegaan. Verder bergafwaarts kan je dan eigenlijk niet meer, denk je dan meestal.

dtl79

Ongelezen bericht door dtl79 » 23 nov 2019 15:24

Ik ben ook een slachtoffer van Boger BV uit Beuningen, ik heb een dakkapel bij Bogers aangeschaft, ze hebben te hoog gemonteerd, ondanks de fout is door hun gemaakt, maar ik moet toch €1450,- betalen om te laten herstellen, ik ben sinds 1 nov. 2019 bezig met hun te onderhandelen, maar schiet helemaal niet op, rechtsbijstand is ook mee bezig, het is echt een hele slechte bedrijf, je moet alles paar keer bellen, hun administratie is een zootje. ze hebben zelf foto's van mijn huis op de Facebook pagina van hun op gezet, met de bericht dat we zeer blij met de dakkapel zijn, ik gelooft mijn ogen niet.
Ik hoop dat nog meer mensen hier melden en Radar een uitzending aan kunnen besteden.

Plaats reactie