LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunststof kozijnen bladderen af door zon

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Miessie
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2018 10:51

Kunststof kozijnen bladderen af door zon

Ongelezen bericht door Miessie »

Ik heb kunststofkozijnen gekocht bij Aarnink in Deventer service top kozijnen top . Maar naar 15 jaar is mijn bovenste kozijn totaal verbrand door de zon helemaal afgebladderd bovenste laag barsten in het kozijn kon het laten maken kwam ik boven de 600 euro alleen maar de dorpel das UT nadeel dat de garantie is afgelopen naar 10jaar en dan begint UT verval ik heb er maar wit plakband overheen geplakt weet niet hoe anders op te lossen
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2018 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Kunststof kozijnen bladderen af door zon

Ongelezen bericht door crazyme »

Na 15 jaar denk ik dat er weinig anders op zit dan nieuwe te kopen.

stofzuigertje

Re: Kunststof kozijnen bladderen af door zon

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je kunststof met houtnerf folie koopt moet je wel binnen 10 jaren het loslaten claimen.
Ik heb liever gewone zonder deze folie en door en door gekleurde mag ook.

Wel hadden ze vroeger vaker klachten over los latende folie die niet goed erop gewalst was met warmte, dus thermische lijm of smelten met hitte en druk.

Welke je hebt is lastig te achterhalen maar te laat eerste plekken claimen en nu te laat omdat de 10 jaren om zijn.
Ik zou de band schuur machine pakken en kaal halen en dan met kunststof primer een laag aanbrengen en daarna met 2 componenten verf of lak deze een goede kleur geven die wel lang mee kan.

Gesloten