LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afhandeling lekkageschade door OMBouwgroep en Allianz

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Monaé
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:27

Afhandeling lekkageschade door OMBouwgroep en Allianz

Ongelezen bericht door Monaé »

Op 13 november 2019 heb ik lekkage gehad. Hierbij moest de gehele vloer van de beneden verdieping vervangen worden. Ik heb op 16 november 2019 melding van lekkage/schade bij Allianz Verzekering (Allianz) gemaakt. Vanaf het moment van melding tot op heden is er slecht tot geen contact met Allianz geweest. Alle genomen stappen en correspondentie is van mij afkomstig geweest.

In januari 2020 is er een expert geweest en heeft de schade vastgesteld. Door de expert is gevraagd of ik zelf een aannemer had of dat ik een bedrijf via de verzekeraar wilde hebben. Ik heb een bedrijf die de expert voorstelde gekozen. Het eerste bezoek van de OMBouwgroep was snel en was duidelijk. De daaropvolgende gesprekken en afspraken verliepen vanaf het begin tot nu toe stroef. Het stroeve contact en langdradigheid van OMBouwgroep heb ik meerdere malen bij Allianz aangegeven en duidelijk bij Allianz aangegeven niet blij te zijn met de wijze waarop mijn schade zowel bij Allianz als bij de OMBouwgroep in behandeling is. Aan de desbetreffende schadebehandelaar van Allianz aangegeven dat er een oplossing moest komen. Toen er vanuit de schadebehandelaar nog steeds niet adequaat werd gereageerd, heb ik contact met zijn manager opgenomen. Nog steeds verloopt het contact met Allianz en OMBouwgroep niet goed. In november 2019 is de PVC vloer gelegd en heb sindsdien meerdere malen aangegeven dat de vloer in de keuken bol aanvoelt. Contactpersoon van OMBouwgroep is in november geweest en heeft aangegeven dat de het ongeveer zes maanden zal duren voor de vloer goed ligt.

Op 3 februari jl., heb ik de contactpersoon weer gemaild en aangegeven dat de PVC vloer op sommige plekken nog steeds bol staat en dat het nu op meerdere plekken niet goed aanvoelt als je erop loopt. Contactpersoon bij OMBouwgroep zegt steeds iets anders. De letterlijke woorden van de contactpersoon op mijn mail van 3 februari jl. is ‘Een PVC vloer zal nooit vast gaan hechten aan de ondervloer. Daarom is dit een zogenoemde zwevende ondervloer. Wel is aangegeven dat de vloer meer de vorm van de ondervloer zal aannemen’. Bij de contactpersoon aangegeven dat zijn verhaal niet klopt, omdat de vloer waarschijnlijk in de keuken te strak is gelegd, omdat op overige plekken de vloer wel normaal is. Op mijn mail van 3 februari jl. heb ik tot op heden geen reactie van Allianz mogen ontvangen. Ik overweeg verdere stappen te ondernemen. Ik heb geen rechtsbijstandsverzekering.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Afhandeling lekkageschade door OMBouwgroep en Allianz

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Heb je Allianz gebeld?

Onlangs dat ik denk dat er belangrijke details missen, denk ik dat het logisch en enige volgende stap is om naar de KIFID te gaan. www.kifid.nl

Gesloten