Allaboutdakwerken

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Tracey
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 mar 2004 13:07

Allaboutdakwerken

Ongelezen bericht door Tracey »

Iemand ervaring met dit bedrijf, Allaboutdakwerken, werkend met een 085 tel nr nl
085 0047901

Ik had via werkspot iets uitgezet, kreeg 2 reacties, maar NIET van dit bedrijf en dit telnr. Tóch hadden ze mijn gegevens

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Allaboutdakwerken

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En hoe weet u dan dat ze uw gegevens hebben, als zij niet hebben gereageerd?

Tracey
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 mar 2004 13:07

Re: Allaboutdakwerken

Ongelezen bericht door Tracey »

In mijn Werkspot account vind ik hen niet terug. Zij belden mij dus wél, dat is dan wel vreemd. Geen vermelding in werkspot, ja van 2 andere bedrijven, maar niet van hen dus en dan tóch een telefoontje. Ik heb werkspot om uitleg gevraagd!

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Allaboutdakwerken

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Wellicht heeft één van de twee bedrijven uw gegevens doorgezet naar een collega bedrijf. Soms bij drukte zetten ze weleens een opdracht door.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Allaboutdakwerken

Ongelezen bericht door Moneyman »

Is het niet gewoon zo dat alle bedrijven je gegevens kunnen zien, ongeacht op ze utieindelijk besluiten te reageren?

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Allaboutdakwerken

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Tracey schreef:
19 mei 2022 17:35
Iemand ervaring met dit bedrijf, Allaboutdakwerken, werkend met een 085 tel nr nl
085 0047901

Ik had via werkspot iets uitgezet, kreeg 2 reacties, maar NIET van dit bedrijf en dit telnr. Tóch hadden ze mijn gegevens
Dat klopt, dat staat ook op de site

Ik heb mijn klus geplaatst. Wat zijn de volgende stappen?

Zodra je klus is geplaatst, brengen wij geschikte vakmensen in jouw regio op de hoogte. Daarnaast kan je zelf maximaal 10 vakmensen uitnodigen. Het is aan hen om wederzijdse interesse te tonen. Als ze dat doen, zullen we je hiervan via mail op de hoogte stellen, waarna je de profielen en reviews kan bekijken van alle vakmensen die interesse hebben getoond. Diegenen waarmee je in contact wilt komen kan je vervolgens aan je selectie toevoegen. Je contactgegevens worden alleen gedeeld met hen - of met degenen die je uitnodiging accepteren.

https://support.werkspot.nl/s/article/I ... next-steps

Plaats reactie