LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AAA Security

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
mark

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door mark »

beste mensen ik wil even reageren op twee berichten hier ten eerste het bericht van tako.bij het bedrijf nuon klopt ook niet iets helemaal namelijk een bedrijf dat alarm installaties plaats en een borg erkend bedrijf is (voor borg erkende bedrijven kijk even op www.ncp.nl) horen de installaties uitgevooerd te worden door borg erkend personeel dit houdt in dat ieder die zich bezig houdt met alarm installaties een degelijke opleiding nodig heeft en minimaal in het bezit moet zijn van een mbv diploma (mbv=monteur beveiligings diploma) maar nuon heeft zelfs een optie dat de klant het zelf mag installeren dit klopt dus niet.
dan nog even over het prijs verschil, bij aaa security betaal je dan 1250 euro en bij nuon 1292 euro dus het scheelt helemaal niet zoveel, vraagje zijn bij de nuon in het service pakket voorrij kosten meegerekend... denk van niet, als er spullen defect gaan in hoe verre wordt dit vergoed??? dit zit dus standaard in de +\_ 40 euro bij triple a en nu nog even over adt waar het dus absoluut NIET slecht mee gaat, eigenlijk heel goed, even beter laten informeren voordat je dit soort dingen schrijft. het tweede bericht, iemand uit dordrecht 60 euro is wel veel hoor voor het basis pakket, 40 euro komt dichter in de buurt,misschien een goede raad altijd papieren lezen voor dat u uw handtekening zet...verder wil ik er duidelijk in zijn dat het mij niet gaat om het afzeiken van deze mensen, alleen wordt er door het programma radar een klimaat geschept dat aaa security en nog vele andere bedrijfven op basis van slechte informatie beoordeelt

Kram

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Kram »

Aldus een louche medewerker van AAA...misschien komt ie vandaag wel bij u aan de deur.

Ik ken twee jongens die bij dat AAA gewerkt hebben en één werkt er nog. Allebei de basisschool af, maar beslist geen Mbv gehaald. 0% technische kennis, komen allebei uit de varkensstallen waar ze als schoonmaker gewerkt hebben.

Ook zij geven toe dat het gewoon oplichterij is maar de mensen gewoon dom zijn en duizenden euro's teveel betalen. Ze weten zelf nog niet eens hoe ze het moeten installeren, kwakken het op de muur en finished.

mark

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door mark »

beste kram leuk dat je reageert ten eerste hoe kom je er bij dat ik bij aaa werk??? en als daar iemand werkt die jij kent die nog geen mbv diploma heeft komt dat omdat er in het regelement wordt beschreven dat een werkgever verplicht is binnen een jaar zijn monteur deze cursus te laten volgen behalve als deze ouder is als 55 jaar, wordt dit niet gedaan door de werkgever dan is er onzekerheid over het houden van de monteur, jij zou ook geen geld steken in een monteur die je misschien moet ontslaan om dat hij zijn werk niet goed uitvoerd, daar komt nog bij dat op het moment dat de monteur geen bewijs van betrouwbaarheid krijgt deze niet eens aan de cursus mag meedoen en dus alleen onder toezicht mag werken ik werk zelf in de beveiliging vandaar dat ik dit weet verder ben ik een tevreden klant van aaa en nogmaals radar is alleen thuis als je negatieve berichten hebt.

JH ZONNEVELD

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door JH ZONNEVELD »

DIE GASTAN VAN AA PROBEREN NU MET HU KLETSPRAATJES DE MENSEN IN HET LAND VAN HEUSDEN EN ALTENA OP TE LICHTEN. MET DANK AAN RADAR BEN IK ER OP TIJD ACHTER GEKOMEN. WEES ALLEN GEWAARSCHUWD

Ed

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Ed »

En als ze je AL TE NA komen stuur je ze gewoon weg. ;-)

M.B

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door M.B »

Ik wou even kwijt dat ik nu ruim een jaar het alarmsysteem van AAA-Security heb en dat ik juist wel tevreden ben over dit bedrijf. Ze mogen dan wel een mooi verkoop praatje houden maar zeg nu eens eerlijk dat doet elk bedrijf toch.

ex- werknemer

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door ex- werknemer »

Als ex-werknemer van AAA-security weet ik precies wat de kosten zijn voor een alarminstallatie en hoe ze aan de man worden gebracht. Neem van mij aan: pure oplichterij. Maar ik wilde graag de mensen waarschuwen die voor dit bedrijf willen gaan werken. Je gaat een 3-daagse cursus volgen en daarna doe je een examen. Ga eens na wie er niet voor slaagd. Iedereen slaagd voor dit zogenaamd examen. Na je slagen kan je in de rij gaan staan om je diploma op te halen, deze word dan voor je uitgeprint! Je moet ook direct je contract ondertekenen. Bang dat je iets leest wat niet klopt? Je taak is om zoveel mogelijk mensen over te halen om een contract te laten afsluiten voor een alarmpje. Desnoods door ze bang te maken met enge verhalen en zogenaamde feiten. Niet moeilijk bij oudere mensen. Ze moeten wel over een voldoende inkomen beschikken. Is het inkomen te laag? Dan vul jij toch gewoon een hoger bedrag in. De volgende dag op de 'meeting' krijg je voor dit soort streken een applaus van je collega's en mag je een kruisje zetten op het scorebord. Gefeliciteerd, weer iemand voor veel geld opgelicht! En wanneer je denkt dat je dat gaat verdienen waar ze je constant over vertellen, kom je bedrogen uit. Alle genoemde bedragen zijn Bruto-bedragen, en je betaald, omdat je op provisie basis werkt ontzettend veel belasting. Bedenk jezelf voordat je bij dit bedrijf gaat werken!

Robbert

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Robbert »

Ik vertrouwde het al niet. Kan ik ze vanavond mooi wegsturen

ex werknemer

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door ex werknemer »

AAA-security, is een bedrijf wat met een heel glad verkoop praatje mensen een alarmsysteem VERKOOPT. De kracht van het verhaal zit hem in het zogenaamde ANTI-Verkoop concept. Men "geeft" (zogenaamd) een alarmsysteem weg, alleen moeten de mensen 5 jaar aangesloten zitten bij een meldkamer, waar zij per dag €1,40 voor moeten betalen. in dit bedrag, zit een percentage waarmee "het systeem"(de apparatuur) wordt terugbetaald. Dit is het probleem waar de meeste mensen zich bedrogen door voelen. Toch is dit geen oplichterij! Toen zo'n 10 jaar geleden de markt voor mobiele telefonie zich begon te ontwikkelen, werden er immers ook mobiele telefoons voor een bedrag van f0,- met abonnement verkocht. Dit concept heeft men gewoonweg gekopieerd.
De meldkamerkosten die AAA berekend zijn echter wel aan de hoge kant, er zijn bedrijven die het voor ongeveer de helft doen. De vorm van veiligheid die AAA u bied is echter wel het meest uitgebreid.
Al met al, triple A is geen bedrijf wat de consument oplicht, maar het is zeker ook niet een bedrijf wat "kosteloos" u en uw gezien veiligheid biedt.(logisch, kosteloos bestaat niet, zeker niet in deze tijd)
Dat er zoveel mensen problemen hebben met AAA is voor mij geen wonder, De verkopers van AAA werken natuurlijk op provisiebasis. Waardoor deze dus automatisch onder druk komen te staan. Niks verkopen=geen geld. Deze mensen zullen er dus alles aan doen om toch hun systemen te verkopen, waardoor zij dus niet altijd even beleefd zullen zijn. Rotte appels zijn er bij ieder bedrijf.
Toch zijn de verkopers de mensen die er het slechts vanaf komen. Ze worden door hun leidingevende onder druk gezet om te presteren, en heel hun prive leven volledig aan de kant te schuiven. Zij eisen volledige inzet van hun mensen, en als je dat niet wil kun je maar beter gaan!! even goede vrienden zeggen ze dan!! Dit wordt de mensen vertelt in een DSM(daily sales meeting, je zit hier met al je collega's bij elkaar in een vergadering. kortom bijna niemand heeft "the balls" om dus zomaar op te staan voor al zijn collega's en ontslag te nemen.)
Dit kun je niet verwachten van mensen in deze tijd wanneer werk zoeken niet makkelijk is. Bovendioen werken er bij AAA mensen van onder de 20 jaar, van deze mensen kun je niet verwachten dat zij hun volledige prive leven opzij zetten om geld te verdienen.
Bovendien wordt er door bepaalde mensen die een AAA regiokantoor runnen, informatie achtergehouden m.b.t. salaris. De mensen die bij AAA werken krijgen een volgens de CAO (16uur)bepaald basissalaris en een provisie van €90,- per installatie. Het is mogelijk om een hoger basissalaris en een lagere provise per installatie te ontvangen. Deze 2e vorm van betaling is voor de directeur (dealer) van het desbetreffende regiokantoor minder aantrekkelijk, maar het is zeker wel mogelijk. Dit wordt dus vaak verzwegen! Ik ben er heel eerlijk in, je kunt bij AAA veel geld verdienen in een korte tijd, maar als je het uitrekent naar het aantal uren dat je er mee bezig bent, is je salaris erg laag. mijn tip is aan iedereen die van plan is om bij AAA weg te gaan, zorg ervoor dat je niet veel geld meer van AAA tegoed hebt als je zegt dat je ontslag neemt. het geld wat je nog tegoed hebt, zoals je borg of prijzen uit een competitie kun je naar fluiten.
Bovendien, zorg ervoor dat je geen alarmsystemen in je eigen woonplaats verkoopt, het is mij al een paar keer overkomen dat als je mensen spreekt waaraan je een alarm heb verkocht, zich bedrogen voelen door bovenstaande reden. Waarop ze je met de nek aankijken, en je beschouwen als een oplichter. Dit vind ik persoonlijk het ergste...
voor iedereen die bij AAA werkt, Denk er eens goed over na waar je mee bezig bent, je wordt genomen!!

en er zijn maar een paar die er beter van worden (als jij iets verkoopt)en dat zijn je teamleider(je weet wel die ene die met zijn hand bij je dealer in z'n kont zit), je dealer, je netwerkdealer, en die 3 gasten in woerden

Voor de mensen die hier op willen reageren: ik heb zeker wel enkele targets weten te halen, maar voor mij is het gewoon zo dat ik een eerlijk persoon ben, en niet bij een bedrijf wil werken waar iedere verkoper uitgemolken wordt...

anoniem

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door anoniem »

Ook ik zou graag willen reageren op de kritische houding jegens AAA-security.
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik zo'n promotie medewerker bij mij over de vloer gehad. En inderdaad, hij had glade praajes. En ja, het was niet gratis. En ja, hij deed wat arrogant. Maar aan het einde van de rit heb ik zelfstandig uitgezocht hoe het 'verhaaltje' in elkaar zit en ik moet zeggen dat het absuluut geen slechte deal is. Het systeem krijg je gratis, terwijl andere gerenomeerde beveiligingsbedrijven voor vergelijkbare systemen duizenden euro's vroegen. En de meldkamer is zo'n 40 euro per maand inclusief een volledig onderhoudscontract en dat blijkt bij bedrijven als essent en premier safe wel even anders te zitten. Zij liegen gewoon ronduit op de televisie reclame.
Ik heb ondertussen een systeem hangen en ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Ik ben het met de mensen op het forum eens dat de manier van verkoop zachtgezegd afwijkt van wat we gewend zijn. Maar ik als economie en rechtenstudent moet zeggen dat ik het een geniale manier vind van een markt benaderen. ( ik heb namelijk via personeel van AAA-security het 1 en ander vernomen over de resultaten -die controleerbaar waren- en je kan niet anders concluderen dat het marketing technisch zeer goed in elkaar steekt)
Voor mensen die zich 'genaaid' voelen kan ik maar 1 ding zeggen. WAART VOEL JIJ JE GENAAID OVER??? Dat je moet betalen voor een meldkamer? Gebeurd al jaren bij bedrijven en in het buitenland. Dat je het systeem niet hoeft te betalen? Mooi meegenomen.
Kortom, het wijkt wat af van het gewende, en wat de boer niet kent.... Eer aan jezelf

Ed

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Ed »

Eerlijk duurt het langst, Anoniempje.
Laat ze daar maar eens mee beginnen bij verkoop praatjes.
Dat schept zoveel meer duidelijkheid voor de naieve medemens en hoeft niemand zich genaaid te voelen.
Maar ja, economie en rechten draaid nu eenmaal niet om eerlijkheid.
Daar is het naaien of genaaid worden.
Wees maar trots op jezelf.

Amersfoorter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 nov 2003 22:04

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Amersfoorter »

Het bedrijf is verkocht aan louche figuren...die met de noorderzon zijn vertrokken. Het personeel kan naar het loon fluiten. En...de bedrijven die zo dom waren om na de "overname" zonder zekerheden goederen te leveren....kunnen de betaling daarvan ook wel vergeten. Let op de namen Evenboer, Slob, Simic, Eikepage, Ypsilon Shipping. Maar ook de oorspronkelijke eigenaren gaan niet vrijuit : van Heel, Keresevic en Berkeveld zijn uiteindelijk ook gewetenloze zelfverrijkers gebleken.

Johan Evenboer

Re: AAA Security

Ongelezen bericht door Johan Evenboer »

Erg leuk die berichtjes van Jan Groenewoud voormalig financieel directeur van AAA Holding BV. Onder de naam Amersfoorter plaatst deze financiele man diverse berichten waarin naam en toenaam van diverse mensen wordt genoemd ook de mijne dus,

Beste mensen dhr. Groenewoud was financieel directeur bij AAA en dus mede verantwoordelijk voor de janboel nu.

Dhr. Groenewoud verdiende ruim € 5.500,- netto per maand in een bedrijf welke dat niet meer kon lijden.
Lieve mensen is hij dan niet mede verantwoordelijk?

Ik persoonlijk zal er voor zorgen dat ook hij (mits de boel opgelost wordt natuurlijk) aansprakelijk zal worden gesteld.

Wij als overname kandidaat van deze onderneming zijn gewoon voorgelogen en bedrogen. Deze fananciele directeur is er mede met het voormalig bestuur met de reserves vandoor gegaan.

Dus Amersfoorter wie is hier nou de oplichter?

Je bent te laf om je naam bekend te maken,....daarbij de rest van het personeel heeft ook mee geprofiteerd van de hele gang van zaken. Iedereen wist waar hij mee bezig was.

Met vriendelijke groet,

Johan Evenboer (directeur AAA Security BV)

Gesloten