LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aannemers die hun afspraken niet nakomen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
andre goverde
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2005 19:29

Aannemers die hun afspraken niet nakomen

Ongelezen bericht door andre goverde »

Wij hebben vorig jaar maart bij RO Onderhoudsbedrijf in Hellevoetsluis ee opdracht geplaatst voor onder andere een houten buitendeur met kozijn en 6 nieuwe binnendeuren.
In oktober vorig jaar kwamen wij erachter dat het bedrijf geen timmerman in dienst had en wij dus (gedwongen door het aanbetalen van 2/3 deel) een kunstof kozijn en deur moesten nemen. Van de binnendeuren zagen wij verder af.
Na vele toezeggingen en zogenaamde problemen met leveringen van de deur en de panelen is het op dit moment februari 2005 en is er nog niets gebeurd. Echter ik kan de aannemer op geen enkele manier meer bereiken. Zijn kantoor telefoon is tijdelijk buiten gebruik, hetzelfde voor de fax, zijn 06, het e-mail adres.
Moe van alles heb ik afgelopen zaterdag een brief in zijn brievenbus gedaan waarin ik hem mededeel dat ik hem nooit mer wil zien en een ander zal inhuren voor de werkzaamheden. Ook verlang ik een nieuwe rekening, want ten opzichte van de oude is er nogal wat veranderd. Ik ga ervan uit dat deze rekening lager zal zijn, want hij heeft mij minder geleverd dat ik vroeg en ik heb onkosten gemaakt in het nemen van vrije dagen waarop hij niet verscheen en vele telefoonkosten voor het bellen naar de aannemer. Toen hij werkte in Hellevoetsluis kon ik hem altijd vinden, nu heeft hij volgens mij werk in Rotterdam dus ik kan hem op geen enkele manier vinden.
Wie heeft advies ?

p.s. Er zijn vele klanten die hetzelfde hebben meegemaakt als ik bij deze aannemer. Er loopt zelfs een rechtszaak. Hij doet namelijk bij eenieder hetzelfde als bij mij.

angelica schippers
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2005 16:43

Re: Aannemers die hun afspraken niet nakomen

Ongelezen bericht door angelica schippers »

wij zijn diep in de put gezakt nadat ro-onderhoudsbedrijf te hellevoetsluis bij ons langs is geweest :( in het begin allemaal leuke praatjes ,maar dat liep al gauw over in bedrijging.dit bedrijf zou kunstofkozijnen voor en achter plaatsen,ook zou hij vloerverwarming en nieuwe leidingenleggen.totslot nog even het toilet verplaatsen nieuwe plavuizen leggen en alles spachtelputzen.de eerste week kwam meneer al niet opdagen na wat heen en weer bellen zouden ze dan eindelijk beginnen. een beetje slopen een beetje opbouwen en iedere dag (bijna iedere dag) een paar uurtjes aan het werk.we hadden een nieuwe keuken beseld en die hebben we 5 keer af moeten zeggen omdat het niet klaar was. onze kunstof kozijn moeten vervangen worden want die zijn er onder spannig ingezet mijn voordeur bestaat uit een houten plaat. daarnaast hebben we water en gas lekkage gehad en toen barste de bom bij ons. een paar dagen later lagen er zelfs dames kleding op ons bed dat was zogezegd van de schoonmaaksters. jajaja maak dat de kat wijs. de verbouwing zou een kleine 3 weken duren uiteindelijk hebben wij 3 maanden bij mijn moeder in huis gewoond en nu is de duivel weggevlogen met ons geld!!!
Wie heeft er nog meer problemen met ro-onderhoudsbedrijf gehad en wie wil daar over spreken laat het ons alsjeblieft weten. met vriendelijke groet angelica schippers

Gesloten