LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klant is koning???????????

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
henny_dekkers

klant is koning???????????

Ongelezen bericht door henny_dekkers » 12 apr 2005 15:03

Het schijnt tegenwoordig gewoon te zijn laks en onbeschoft behandeld te worden als klant!

Bedrijven zijn slecht te bereiken, heb je ze wel aan de telefoon, dan is de betreffende persoon toevallig in vergadering of lunchen (lunchpauzes van 2 uur is schijnbaar normaal). Terugbellen is er niet meer bij al wordt dit belooft.
Waarschijnlijk verdienen de meeste mensen te makkelijk hun geld, wat dat betreft heeft de regering gelijk en kan er heel wat bezuinigd worden.
OF de werkgever denkt 'de hoge baas verdient zoveel en hoeft er niets voor te doen, dus ik ook niet'

Waar ligt dit gedrag aan? normen en waarde?

Wanneer is dit gedrag begonnen bij de nederlander. Het is nog niet lang aan de gang, nog geen 5 jaar geleden waren de meeste mensen nog behulpzaam naar elkaar en deed men nog zo goed mogelijk zijn best voor zijn salaris. Tegenwoordig kost het allemaal te veel moeite.


Dit onderwerp staat toevallig onder aannemers/installateurs, (nou ja toevallig!) maar had ook bij overheidsbedrijven, verzekeringen/ziekenfondsen e.d. kunnen staan

Gast

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door Gast » 21 apr 2005 22:21

klopt, ik ben werkzaam in het coördineren van externe (technische) bedrijven, veel maken er een zootje van, qua uitvoering maar nog meer op organisatorisch vlak. Ik herken: afspraken niet nakomen, niet terugbellen, offertes die niet kloppen (de helft vergeten), offerte wachttijden van 3 weken zijn normaal, slordig werk, ongemotiveerd personeel en bij iedere moeilijkheid gelijk beren op de weg zien. Daarnaast: garantie??? Ja, maar toevallig valt dit niet onder de garantie.

Gast

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door Gast » 21 apr 2005 22:36

Maar ook klanten kunnen er wat van.. Ben zelf in de reiswereld werkzaam, en hou me op een uitzondering na aan de regel dat ik bij gemiste gesprekken dezelfde dag nog terugbel; offertes in principe altijd binnen twee werkdagen. Maar het houdt ook een keer op: vorige week een mail van een klant, twee uur later de vraag waarom ik nog niet gereageerd had.. :?

Gast

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door Gast » 21 apr 2005 22:39

wat dacht je van de klanten waar je alle tijd in stopt en nooit weer wat laten horen.
Het onfatsoenlijke gedrag van hun.
Op voicemail inspreken en nooit terugbellen.
Vooral als het om geld gaat.

Laten ze maar eens een programma maken over de consument.
goed voor de kijkcijfers.

Gast

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door Gast » 22 apr 2005 19:11

Programma over de consument ja,dat wordt Kicken :arrow: (goed idee)

BLAUW KRENG

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door BLAUW KRENG » 22 apr 2005 23:11

Als in nederland het ontslagrecht wat aangepast word gaat men wel weer een beetje doen waar ze voor ingehuurd wordt,het is nu eigenlijk zo als je geen extreme dingen uithaald heb je je salaris tot het bedrijf failliet gaat.
Er moet een 'drive' komen om te presteren je best te doen ipv de zapig en gedoog cultuur.
Misschien zou een winstdeling in het vooruitzicht de benen weer van het buro krijgen.
mvrgr

gast88

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door gast88 » 29 apr 2005 10:34

VEGRO VOOR AL UW SANITAIR IS EEN ROTZAAK!! geen zaken bij doen,slecht behandeld,geen service en te hoge prijzen.

OOK AL HELEMAAL VOOR EEN KEUKEN NIET NAAR ROLFF KEUKENS GAAN!!!!!!!! te duur geen service,onvriendelijk personeel alles slecht. afspraak om 2ur, komt er iemand om 3uur zeggen ja u moet nog een kwartiertje wachten!!!! NIKS KLANT IS KONING!

rot zaken!

Gast

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door Gast » 30 apr 2005 16:36

Geplaatst op: 29 Apr 2005 10:34 Onderwerp: hier geen zaker mee doen!

VEGRO VOOR AL UW SANITAIR IS EEN ROTZAAK!! geen zaken bij doen,slecht behandeld,geen service en te hoge prijzen.

OOK AL HELEMAAL VOOR EEN KEUKEN NIET NAAR ROLFF KEUKENS GAAN!!!!!!!! te duur geen service,onvriendelijk personeel alles slecht. afspraak om 2ur, komt er iemand om 3uur zeggen ja u moet nog een kwartiertje wachten!!!! NIKS KLANT IS KONING!
rot zaken!
Leuk zo'n mededeling, maar waar bazeer je dat op?

Gast

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door Gast » 30 apr 2005 17:18

VEGRO is een groothandel, een groothandel is voor de installateur, niet voor de particulier. Service hoeft men als groothandelaar niet te leveren, die ontvangt de consument van de installateur.

Gast

Re: klant is koning???????????

Ongelezen bericht door Gast » 16 mei 2005 16:40

Verwarming installateur bedrijf; Firma personeel is grof ,maar vergeet de klanten niet.
Toelichting; Verwarming kapot verwarming monteur/installateur gebeld die is gekomen alles moest nagekeken worden Alles op en top.
Installateur heeft na een week de rekening gestuurd,Kreeg hem retour (de rekening ) de mensen waren verhuist en hij kan naar zijn centen fluiten ,Maar de woning was meer waard er zat een heel goed kachel in.
Wil maar zeggen schuuf niet alles over een kam.

Gesloten