LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schildersklus, wat kost dat nou?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Sharonnebonneke

schildersklus, wat kost dat nou?

Ongelezen bericht door Sharonnebonneke » 16 aug 2005 11:33

Wie kan mij van informatie voorzien. Ik heb een houten buitenmuur van 3 hoog en 6 meter lang. Deze is nu donkergroen maar wil ik graag licht schilderen. Wat moet zoiets nou kosten, ik krijg offertes tussen de 350 euro (ex materiaal) en 2000 euro! En ik vind eigenlijk ook 350 euro nog steeds een hoop geld. Ik woon in Haarlem.

FlipKaneel

Re: schildersklus, wat kost dat nou?

Ongelezen bericht door FlipKaneel » 02 okt 2005 01:05

350 is toch eigenlijk wel een koopje.

Het moet geschuurd worden eventueel gaten vullen en een paar lagen schilderwerk.

Ik schat toch wel dat dit zo'n 2 dagen werk is. 16 uur a eur 35 ex btw

= een stukkie meer dan 350,00.

KIJK WEL UIT!!!!!! vraag aan de schilders die exclusief materiaal offreren wat de kosten voor het materiaal zijn (en laat ze dat ook schriftelijk vastleggen) want anders naait ie je daar een oor mee aan. Goedkoop offreren en dan een vermogen voor het materiaal rekenen. Overigens kost een blik buitenverf van goede kwaliteit in de verfwinkel een heel eind richting de EUR 100,00 (honderd ja dat is geen tikfout ik schrok mezelf ook de pestpokken)

Dus alles bij elkaar zit je ongeveer in de buurt van EUR 1.000,00.

Gesloten