LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stalen constructie nadien nog verzinken

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
roberth

Stalen constructie nadien nog verzinken

Ongelezen bericht door roberth »

Een aannemer heeft bij ons op de 1e en 2e verdieping 2 jaar terug een uitbouw geplaatst. Aangezien we een soort van dijkwoning hebben moest voor de uitbouw op de 1e verdieping een nieuw balkon komen waar de aanbouw op werd aangebouwd. Nu is deze constructie ter plaatse in elkaar gelast en (als ik toen wist wat ik nu weet) alleen maar in de loodmenie gezet.
Nu staat in de vergunning als eis dat buiten staalwerk thermisch verzinkt moet zijn en dit is dus niet gebeurt. Hij heeft het nooit gehad over verzinken terwijl de papieren altijd op de werkplaats lagen. Ook mag ik er wel van uitgaan dat een aannemer dit soort zaken standaard weet

Er is behoorlijk wat missgegaan en het ligt ook op dit moment bij de rechtsbijstandverzekering, maar het ziet er naar uit dat na 2 jaar verbouwen als het in orde gemaakt moet worden alles (ook op de slaapkamerverdieping) weer afgebroken moet worden, of zijn er mogelijkheden om zo'n stalen constructie alsnog te verzinken?

Gast

Re: Stalen constructie nadien nog verzinken

Ongelezen bericht door Gast »

Roberth, het is niet toegestaan om een verhaal hier twee keer op het forum te plaatsen.

roberth

Re: Stalen constructie nadien nog verzinken

Ongelezen bericht door roberth »

In het andere topic was niet de hele uitleg waar ik een reactie op wilde. Dat was meer een opmerking wat uit de hand liep. Dit topic daarentegen juist wel. Vandaar dat ik een heel nieuw topic opende

Gesloten