LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Uwe
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2018 18:00

Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Uwe »

graag zou ik willen weten of DKP dakkapellen uit ter Aar een eerlijk en bwtrouwbaar bedrijf is.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Waarom googled u zelf niet even. Naamsvermelding van een bedrijf op dit of het kassa forum is nooit bevorderlijk voor eeb bedrijf. Misschien is dit wel een super bedrijf. Nu staan ze bij google onder tros Radar, mensen lezen niet verder maar denken " bedrijf sttat op Radar, het zal wel een slecht bedrijf zijn.
Dus omdat u blijkbaar te lui eas om zelf te googlen staat dit bedrijf hoer vermeld. Daarbij trekken dit soort topics of het bedrijf zelf aan om zichzelf anoniem op te hemelen of concurrenten om het de grond in te boren.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Bel ze eens op, Vraag om referenties en of u er een of twee zelf mag bellen.

Uwe
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2018 18:00

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Uwe »

juliomariner schreef:Waarom googled u zelf niet even. Naamsvermelding van een bedrijf op dit of het kassa forum is nooit bevorderlijk voor eeb bedrijf. Misschien is dit wel een super bedrijf. Nu staan ze bij google onder tros Radar, mensen lezen niet verder maar denken " bedrijf sttat op Radar, het zal wel een slecht bedrijf zijn.
Dus omdat u blijkbaar te lui eas om zelf te googlen staat dit bedrijf hoer vermeld. Daarbij trekken dit soort topics of het bedrijf zelf aan om zichzelf anoniem op te hemelen of concurrenten om het de grond in te boren.

Ik heb gegoogled en heb alles gelezen. Dit zijn reacties van een aantal jaren geleden op radar. Aangezien jij gelijk je conclusie trekt vraag ik naar recentelijke ervaringen. Niet naar je mening over mijn schijnbare google gedrag internetheld.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Hoe komt u erbij dat ik gelijk conclusies trek. Ik vind echter een forum met klachten niet de juiste plaats om naar ervaringen over bedrijven te vragen aangezien het bedrijf op een negatieve manier op internet komt wat misschien (waarschijnlijk) niet terecht. is.
De meeste mensen klikken namelijk niet verder en lezen de fora berichten. Nee het bedrijf staat op Radar dus ewr zal wel wat aan mankeren.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Holy53 »

juliomariner schreef:Hoe komt u erbij dat ik gelijk conclusies trek. Ik vind echter een forum met klachten niet de juiste plaats om naar ervaringen over bedrijven te vragen aangezien het bedrijf op een negatieve manier op internet komt wat misschien (waarschijnlijk) niet terecht. is.
De meeste mensen klikken namelijk niet verder en lezen de fora berichten. Nee het bedrijf staat op Radar dus ewr zal wel wat aan mankeren.
Niet dus:
Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties. Daarnaast zijn bedrijven en instanties welkom om zich (bijvoorbeeld met een webcare-account) in discussies te mengen, vragen te beantwoorden en tekst en uitleg te geven.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan heb ik een andere mening dan u, 99% van de topics is op de een of andere manier klacht/probleem gerelateerd

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Holy53 »

juliomariner schreef:Dan heb ik een andere mening dan u, 99% van de topics is op de een of andere manier klacht/probleem gerelateerd
Is niet mijn mening. Staat in de huisregels.
Zie: https://radar.avrotros.nl/over/huisrege ... orwaarden/

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Gelukkig zijn we vrij om een andere mening te hebben.
Ik wens u in ieder geval nog een prettige dag en alvast een prettig weekend.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Holy53 »

juliomariner schreef:Gelukkig zijn we vrij om een andere mening te hebben.
Ik wens u in ieder geval nog een prettige dag en alvast een prettig weekend.
Een wijs mens geeft toe dat zijn mening niet de juiste was.
Ook fijn weekend.

Uwe
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 feb 2018 18:00

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Uwe »

juliomariner schreef:Hoe komt u erbij dat ik gelijk conclusies trek. Ik vind echter een forum met klachten niet de juiste plaats om naar ervaringen over bedrijven te vragen aangezien het bedrijf op een negatieve manier op internet komt wat misschien (waarschijnlijk) niet terecht. is.
De meeste mensen klikken namelijk niet verder en lezen de fora berichten. Nee het bedrijf staat op Radar dus ewr zal wel wat aan mankeren.

Ik citeer “ Dus omdat u blijkbaar te lui eas om zelf te googlen staat dit bedrijf hoer vermeld.“ is niet gelijk je comclusie trekke? Ben je de robin hood van t internet? Als je niets te vertellen hebt over de normale vraag die ik stel, kan je beter niets vermelden en t aan de normale mensen die wel ervaring hebben met dit bedrijf de antwoorden overlaten. Want het enige eat ik vraag is of iemand ervaring met dit bedrijf heeft aangezien hij inderdaad op het radar forum werdt genoemd en dat dus de aanleiding was van t verhaal. Frapant dat je iets probeert te beschermen waar je eigelijk geen antwoord op had maar wen mening.

SiMonMo
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2018 00:34

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door SiMonMo »

Ik hoop dat je DKP niet heeft gekozen.

Recent heeft DKP bij ons twee dakkapellen gemonteerd. Het wordt een ramp. Achteraf heeft een constructeur geconstateerd met vele problemen, o.a. onvoldoende constructie (niet veilig), slechte isolatie(niet cf bouwbesluit), verbinding niet goed. En hij was ook 8 weken te laat dan afgesproken datum.

Wat slechter is dat DKP niks op papier wilt reageren. Aleen bellen na bellen om geld binnen te krijgen.

We moeten nu nieuwe dakkapellen bestellen.

Flora123
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2018 11:39

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Flora123 »

Wij hebben dezelfde ervaring als simonmo. Doe maar geen zaken met ze. De wijze waarop juliomariner reageert doet mij vermoeden dat dit de eigenaar zpu kunnen zijn van dit bedrijf, een zeer onbeleefde en onbehouden man. Er mankeert inderdaad iets aan, dat klopt. Ze noemen zich nu overigens dakkapellenenkozijnen.nl.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee, ik werk niet in de dakkapellen. Heb dus ook geen enkele binding met dit bedrijf. Waar ik gewoon moeite mee heb is dat sommige bedrijven onterecht op Radar komen en dat mensen dus niet verder lezen wat er aan de hand is.
Gezien de klachten is er bij dit bedrijf dus zeker wel wat aan de hand dus terecht dat dit bedrijf hier nu genoemd wordt maar dat is uit de openingspost niet halen. Vind wel opvallend dat er bij dakkapellen vaak wat mis gaat.

Flora123
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2018 11:39

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Flora123 »

Ok. Ik dacht dat omdat de eigenaar geen enkel eigenaarschap of verantwoordelijkheid over zijn product neemt in geval van vragen of klachten. Hij stuurt aardige verkopers die de deal sluiten. Dan zit je er aan vast en kun je een grote bek krijgen als je hem herinnert aan afspraken. Hun kantoor is op geen enkele manier bereikbaar nadat ze geplaatst hebben dus moet je wel direct met hem communiceren. De post over de foutieve constructie baart mij nu wel echte zorgen.

Flora123
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2018 11:39

Re: Dakkapellenmaker DKP: ervaringen?

Ongelezen bericht door Flora123 »

Zie ook topic over zolderverbouw.nl. Is ook hetzelfde bedrijf onder een andere naam.

Gesloten