LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Cynthia_Cynthia
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2021 17:55

Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie

Ongelezen bericht door Cynthia_Cynthia »

Slechte service van het bedrijf DJB Witgoed, dat handelt onder de naam Dokter Witgoed en adverteert met tevredenheidsgarantie. Nou niet dus. Hij is bij ons geweest voor reparatie van een vaatwasser. Deze was niet meer te herstellen. Prima, er zou een gereviseerde machine komen, ook prima. Deze kwam hij brengen met een andere monteur samen. Hij paste niet, volgens hem omdat de vloer te hoog was en omdat wij de vloer er toch uit zouden halen (i.v.m. waterschade) zou hij wel terug komen op het moment dat de vloer eruit was en de machine er volgens hem wel in zou passen. Hier op dat moment mee akkoord gegaan en dus ook al betaald, niet wetende dat er ook lagere machines bestaan en met het idee dat de machine er dus ook niet meer uit kan als hij over een aantal jaar stuk zou gaan, maar konden hier bij hem niet meer op terugkomen. Alleen als ik extra zou betalen. Het probleem van een verkeerde (te hoge) vaatwasser meenemen was niet zijn fout. Nee wij hebben ons niet aan de afspraken gehouden... Niet tevreden en ook geen garantie... geen aanrader dus. Ben gewaarschuwd.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie

Ongelezen bericht door rvjapio »

U accepteert en betaalt de vervangende machine. Vervolgens verwijt u de leverancier een gebrek aan service omdat u zichzelf verder niet heeft geïnformeerd over alternatieve mogelijkheden? Het moet niet gekker worden...

Veldt01
Berichten: 990
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie

Ongelezen bericht door Veldt01 »

U accepteert en betaalt de vervangende machine. Vervolgens verwijt u de leverancier een gebrek aan service omdat u zichzelf verder niet heeft geïnformeerd over alternatieve mogelijkheden? Het moet niet gekker worden...
Die reaktie is naar mijn mening niet helemaal terecht (eigenlijk helemaal niet). Dokter Witgoed is langs geweest om een vaatwasser te repareren en heeft TS meteen een vervangend apparaat aangesmeerd (daar lijkt het hier wel op).
Kennelijk is de reparateur een veel betere verkoper dan dat hij in staat is om de situatie ter plekke in te schatten (hij is de specialist en had minimaal even kunnen meten of zijn revisieapparaat überhaupt wel zou passen of dat er een afwijkende maat nodig was).

TS klaagt in mijn ogen terecht dat Dokter Witgoed niet tegemoet komt aan zijn eigen credo en hier dus kennelijk slechte service heeft geleverd.
Zou wat anders zijn als TS na de niet geslaagde reparatie zelf een oplossing had gezocht (inclusief opmeten en bestellen). dan is je er even in verdiepen wel aan te bevelen (past het dan niet dan is het idd eigen schuld).

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Krijg weer zo'n Jacobse-en-Van-Es-gevoel bij dit verhaal.

"Dokter Witgoed"

Gesloten