Eddy's airco services slechte ervaring

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ibrahimyasar47
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2022 08:10

Eddy's airco services slechte ervaring

Ongelezen bericht door ibrahimyasar47 »

Al enige tijd was ik opzoek naar een installateur voor het plaatsen van airco's in mijn huis. Dit heb ik puur gedaan omdat de gasprijzen gigantisch omhoog hebben geschoten en ik hier als enige oplossing zag om airco's te laten plaatsen. Ik heb bij verschillende bedrijven offertes ontvangen en via slimster.nl ben ik terechtgekomen bij Eddy onder het firmanaam Eddy's airco services. Ik ben wel iemand die graag in onderzoek gaat met name de ervaringen die klanten hebben voor een bedrijf. Bij hem kon ik nergens iets vinden. Ik heb hem 2X uitgenodigd en het leek mij een spontane persoon die niet zo lang geleden begonnen was maar wel vakkundig overkwam. Met twijfels ben ik toch in zee gegaan met hem. Op de afgesproken dag was hij gekomen en alles leek goed te gaan. Hij was lang bezig tot wel 21:30 in de avond. Bepaalde werkzaamheden kon hij niet meer uitvoeren, omdat het te laat werd. Ik begreep hem daarin ook. Ook zou hij terug komen omdat er een bestelling langere levertijd had. Afspraak was dat hij na 2 weken zou komen om zijn niet afgeronde werkzaamheden uit te voeren. Echter ben ik wel een man van zijn woord en afspraak is een afspraak. Helaas is niet iedereen zo en daarom vond ik het belangrijk om een recensie achter te laten voor mensen die later met hem in zee gaan, zodat ze toch wel ergens een recensie kunnen terugvinden. Ik probeer al aantal weken met hem contact op te nemen, maar helaas reageert hij niet meer. Het probleem ligt merendeels in de afdekking van de leidingen op balkon en buitenunit, dit kan er voor zorgen door het niet vaktechnisch te isoleren, de airco's kapot kunnen gaan. Ik woon namelijk 9 hoog en dit moet afgedekt worden. Er komt ook heel wat lucht binnen vanuit de gaten van de spouwmuren waar de leidingen doorheen gaan die hij geboord heeft en niet afgedicht heeft, hierdoor heb ik nu problemen met de VVE. Onder vertrouwen heb ik ook merendeels van zijn geld betaald. Dit schijnt nu ook zijn privé rekening te zijn. Ik zit nu in een probleem. Want ook de beloofde zekering van 20 ampère is niet geplaatst, waardoor mijn airco's uitvallen als ik ze wil gebruiken. Ook zou hij een rails op balkon plaatsen, zodat de leiding netjes afgewerkt zou zijn en nu licht alles op de grond. Daarnaast zou hij een kapje in de woonkamer plaatsen wat hij niet bij zich had, nu is de leiding hoek ook niet afgedekt, wat ook geen gezicht is in de woonkamer. Om deze werkzaamheden door iemand anders te laten uitvoeren en de nodige onderdelen aanschaffen gaat mij veel meer kosten.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Eddy's airco services slechte ervaring

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Oftewel, Eddy officieel in gebreke gaan stellen en een ultimatum stellen waarin alles volgens overeenkomst opgelost moet zijn.

ibrahimyasar47
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2022 08:10

Re: Eddy's airco services slechte ervaring

Ongelezen bericht door ibrahimyasar47 »

Uiteindelijk gaat het die kant inderdaad. Jammer dat het zo moet.

tdenbreejen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2022 17:40

Re: Eddy's airco services slechte ervaring

Ongelezen bericht door tdenbreejen »

Mij is bij deze persoon het zelfde overkomen. Kwam bij het onderhoud/ reinigen van de airco,s heel vertrouwelijk over. Gelijk plaatsing van een airco op de 2e verdieping afgesproken op 24 oktober en direct 50% van de offerte als aanbetaling overgemaakt. Vervolgens niets meer van hem mogen vernemen. Op mails, telefoontjes en WhatsApp wordt niet gereageerd. Heeft vervolgens getracht hem thuis op te zoeken. Echter zonder resultaat. Wel zijn ouders gesproken. Het blijkt dat zijn bankrekening door een schuldeiser uit het verleden zou zijn geblokkeerd. Kan dientengevolge financieel geen kant meer op, oftewel er zou zelfs sprake zijn van een faillissement. Resumerend, het had zo leuk kunnen zijn maar het eindigt in een financiële strop. De bewuste airco is inmiddels door een ander bedrijf naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Conclusie, met deze persoon voor nu en in de toekomst absoluut geen zaken meer doen. Zeker geen aanbetaling.

Plaats reactie