LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een prima aannemer voor een dakopbouw!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
RobRoeleveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2008 20:54

Een prima aannemer voor een dakopbouw!

Ongelezen bericht door RobRoeleveld »

Een heel goede aannemer voor een dakopbouw is: Ruimer Wonen BV in Hem. www.ruimerwonen.nl
Zij plaatsen de opbouw in 1 dag!
Prachtig werk, prima afspraken die ze perfect nakomen, snel, goed meedenken en adviezen!
Als je meer wilt weten graag contact via [email protected] (Haarlem)

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Een prima aannemer voor een dakopbouw!

Ongelezen bericht door puma73 »

Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.

RobRoeleveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2008 20:54

Re: Een prima aannemer voor een dakopbouw!

Ongelezen bericht door RobRoeleveld »

Dat is vreemd, want de titel van dit Forum is: "Goede of slechte ervaringen met aannemers / installateurs en/of glazenwassers. Geef hier uw mening."
En ik heb nu een zeer goede ervaring met deze aannemer en daar VERDER geen enkele commerciele of enig andere binding mee. Ik heb deze aannemer gevonden op het web.
Vandaar mijn reactie op dit Forum.

harrie777
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 feb 2008 13:38

Re: Een prima aannemer voor een dakopbouw!

Ongelezen bericht door harrie777 »

waarschijnlijk ben je de aannemer zelf!

MichaelW
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2008 20:28

Re: Een prima aannemer voor een dakopbouw!

Ongelezen bericht door MichaelW »

Over Ruimer Wonen B.V. valt niet alleen maar positief nieuws te melden. Wij hadden een afspraak gemaakt om een offerte aan te vragen. Na een bezoek met uitleg over de dakopbouwen van Ruimer Wonen was toegezegd dat we na 4 weken een offerte zouden ontvangen.

Na 6 weken nog niets gehoord en even nagebeld. Het bleek toen ineens teveel moeite om een offerte voor ons te maken. Dit heeft bijna zeker te maken met het feit dat bij ons in de straat al enkele opbouwen zijn geplaatst door een ander bedrijf. Blijkbaar dacht men dat de keuze toch wel op dat andere bedrijf zou vallen, dus zag men er maar vanaf. Misschien gaat Ruimer Wonen bij voorkeur een opbouw plaatsen in straten waar ze kans hebben op meer opdrachten oid.

Buitengewoon onprofessioneel om na een belofte niets meer te laten horen en ook gewoon geen offerte aan te bieden.

Overigens kan ik zeggen dat de kans groot was dat de offerte best een goede kans had kunnen maken, maar dat terzijde.

Gesloten