LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eerlijke kozijnleverancier/plaatser

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

eerlijke kozijnleverancier/plaatser

Ongelezen bericht door meerst »

Weet iemand er eentje die gewoon goed werk levert in omgeving Alkmaar?

Welke reeds op mijn lijstje staan:

Weru
Sama
Hummel

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: eerlijke kozijnleverancier/plaatser

Ongelezen bericht door pinky »

Even een tip: let op de kwaliteit van een weru kozijn, wij hebben een achterdeur met zijraam maar qua kwaliteit erg slap en deurslot is na 2 maanden al stuk gegaan.
Rest van de kozijnen (ramen en tuindeur) hebben we laten plaatsen door Wanders.de, erg scherp van prijs en zeer goede en stevige kwaliteit.

norman
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jun 2008 20:47

Re: eerlijke kozijnleverancier/plaatser

Ongelezen bericht door norman »

beste Pinky,

hoe kan het nou dat je nov 2007 schrijft dat je de kozijnen van wanders hebt enzo tevreden bent??

en in 2008 vraag je naar een naam van een bedrijf omdat je zoekende bent naar een bedrijf in kunststof kozijnen??
zie hieronder je eigen woorden




pinky


Geplaatst op 06 Nov 2007 03:43 door pinky
neem eens contact op met www.wanders.de deze firma heeft bij ons prima werk afgeleverd en zijn echt niet duur. Bij ons thuis kijken mag ook wij wonen in de buurt. Is maar een Idea

pinky


Geplaatst op 28 Jan 2008 20:15 door pinky
U geeft aan dat u een voordelige offerte heeft vanuit duitsland, kunt de naam en plaats van dat bedrijf benoemen. Dit omdat ik ook zoekende ben voor kunststof kozijnen.

Bedankt,
Amber

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: eerlijke kozijnleverancier/plaatser

Ongelezen bericht door meerst »

Lol, eerst had ik serieus interesse in Wanders. Echter doordat deze opduikt in elke thread op radar, geloof ik er geen **** van. Allemaal fictief denk ik...

Maar back to topic ALKMAAR en omgeving..Weru/sama/hummel nog meer suggesties?

nathie
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 dec 2007 22:29

Re: eerlijke kozijnleverancier/plaatser

Ongelezen bericht door nathie »

Hoi

In Alkmaar kun je mss googlen op weru???

Wij hebben ook alles gedaan met weru kozijnen en ja ook door Wanders.
Ik woon in gelderland mss beetje te ver weg maar je mag altijd komen kijken maar het resultaat.

Gesloten