LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met Profalco (rolluik firma)

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

ervaring met Profalco (rolluik firma)

Ongelezen bericht door pinky »

wij willen graag rolluiken aanschaven, nu zijn we terecht gekomen bij de firma Profalco uit Andelst die ze voor een goedkoop bedrag aanbied. De rolluiken zijn van poolse kwaliteit. Nu zegt de één dat is rommel en de ander zegt dat is wel goed.

:arrow: Wie heeft er ervaring met dit bedrijf wat betreft de garantie, levering en montage ??
:arrow: En wie heeft er ervaring met rolluiken uit polen ??

Alles is welkom positief als negatief.

Vriendelijke groet,

Fam. de Boer

richardm
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2007 19:11

Re: ervaring met Profalco (rolluik firma)

Ongelezen bericht door richardm »

Hoi ik heb bij profalco uit andelst rolluiken besteld
heeft u inmiddels hier al ervaring mee opgedaan ?

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: ervaring met Profalco (rolluik firma)

Ongelezen bericht door pinky »

Hallo

Ja inmiddels hangen de rolluiken al weer een tijd en echt naar alle tevredenheid. Zelfs de stroomdraden hebben ze netjes gelegd naar een stopcontact. Alleen waren de mannen die het opkwamen hangen afkomstig uit Polen waardoor er 1 gebrekkig nederlands praten maar alles is zeer goed gegaan.
Alleen: had ik achteraf spijt dat ik 1 rolluik niet op afstandbediening had genomen en daar zouden ze me nog over berichten of het achteraf nog mogelijk was, maar daar heb ik niets meer over vernomen.


Ook een goede aanrader was (en volgens collega goedkoop) firma Bergmans zonwering uit Waalwijk zie marktplaast rubriek rolluiken en dan bv postcode invoeren 5142 en 3 km. dan komt u een advertentie tegen.

mevrouwtje83
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 11:34

Re: ervaring met Profalco (rolluik firma)

Ongelezen bericht door mevrouwtje83 »

dag,
wij hebben ook rolluiken laten plaatsten.wij zijn hier super tevreden over deze luiken.
de eigenaar zelf was mee bij ons en deze man praat keurig nederlands.

afgezien dat ze wel iets later komen dan de afgesproken tijd blijven ze wel net zo lang doorwerken tot het af is.
absoluut een aanrader vonden wij :D

henne1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2011 14:04

Re: ervaring met Profalco (rolluik firma)

Ongelezen bericht door henne1962 »

Hallo,
Wij hebben ca drie jaar geleden bij de firma Profalco een uitval zonnescherm gekocht.
De montage van dit scherm is op zijn zacht gezegd een grote mislukking.
Het lijkt nergens op, inmiddels moet ik door een aannemer de muur opnieuw laten opmestelen.
Profalco is ook falliet en klanten kunnen dus wel fluiten naar garantie en geld.
H van Velsen
Zwolle

Gesloten