LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met ervegroep of Goedkoopkozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
napoli
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2008 20:19

ervaringen met ervegroep of Goedkoopkozijnen

Ongelezen bericht door napoli »

Hallo
heft iemand ervaring met dit bedrijf ?
ervegroep of Goedkoopkozijnen
ik heb net een offerte ,lijkt erg interessant

danks voor reacties

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: ervaringen met ervegroep of Goedkoopkozijnen

Ongelezen bericht door pinky »

De naam goedkoopkozijn lijkt me dat ze goedkope en dus slechte kozijnen leveren, de naam is misschien wel aantrekkenlijk maar kijk ook eens naar de kwaliteit.

Waar ik zelf tevrden mee ben (maar GEEN aandelen in heb) is www.wanders.de de normen van deze duitse kozijnen liggen veel hoger als de nederlandse. De eigenaar spreek goed nederlands en ik wil wedden dat de offerte goedkoper is als die u nu heeft liggen.

Dus ik heb geen aandelen of iets dergelijks bij het bedrijf die ik aanraad maar ben een zeer tevreden klant geweest.

Ik woon in de buurt van Utrecht en kijken mag altijd !

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: ervaringen met ervegroep of Goedkoopkozijnen

Ongelezen bericht door felicitas »

dacht dit forum niet was voor reclame, maar pinky, lees nu is wat je zegt, je beschuldigt iemand van slechte kozijnen omdat die goedkoop is, maar je prijst er een aan die volgens jou nog goedkoper is, dus zal die nog wel slechter zijn als je je eigen woorden mag geloven.

laat de bedrijven gewoon referentie adressen afgeven waar mensen zelf kunnen gaan kijken en dan niet 1 maar een stuk of 20 bij de mensen in de buurt, kunnen ze zelf oordelen, ik geef geen oordeel of een bedrijf goed of slecht is, maar jij kan dat wel zonder dat je een bedrijf kent, jouw verhaal slat nergens op

Gesloten