Ervaringen Zeker en Mobiel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
dijks005

Re: Ervaringen Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door dijks005 »

Ik ben al heel wat jaartjes lid van de club. Ooit ook iemand aan de deur gehad met een verkooppraatje, maar wel een praatje wat deugde.
Ik heb toen besloten om dat abonnement eens een jaartje te proberen. Kleine verstoppingsproblemen los ik altijd zelf wel op, maar je weet maar nooit.....als je echt wat hebt betaal je je blauw als je in nood zit.
Ik heb ze nu twee keer nodig gehad en ben zeer tevreden over de service, zowel het klantencontact als over de monteurs.
Gisteren zijn ze 3 uur bezig geweest mijn verstoppingsprobleem op te lossen en halen echt alles uit de kast om je probleem te verhelpen. Zelfs de bestaande installatie geoptimaliseerd.
Ik blijf gewoon lid van de club en zie het als een soort verzekering. Het aan de deur verkopen van contracten is een methode waar ik ook hekel heb, maar je bent zelf natuurlijk altijd degene die beslist. Het abonnementen systeem is een verdienmodel waarbij je veel leden nodig hebt. Ik zou zelf ook niet weten hij je anders aan leden moet komen.

F.Scholten

Ongelezen bericht door F.Scholten »

Opzeggen is inderdaad zwaar waardeloos geregeld. Hier zou wettelijk iets aan gedaan moeten worden ! De waanzin van 3 maand opzeg termijn is niet meer van deze tijd. Jaren lid geweest van deze club, nooit gebruik van gemaakt, door vakantie 1 betaling te laat overgemaakt en er word meteen gedreigd met incasso dienst ?! Bij navraag blijkt dit "Gewoon" de standaard procedure te zijn. betalen of deurwaarder !!! Ook al heb je 10 jaar geen termijn gemist. Walgelijk bedrijf.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

F.Scholten schreef:Opzeggen is inderdaad zwaar waardeloos geregeld. Hier zou wettelijk iets aan gedaan moeten worden ! De waanzin van 3 maand opzeg termijn is niet meer van deze tijd. Jaren lid geweest van deze club, nooit gebruik van gemaakt, door vakantie 1 betaling te laat overgemaakt en er word meteen gedreigd met incasso dienst ?! Bij navraag blijkt dit "Gewoon" de standaard procedure te zijn. betalen of deurwaarder !!! Ook al heb je 10 jaar geen termijn gemist. Walgelijk bedrijf.
Zal geen deurwaarder zijn geweest, zinloos om hier mee te dreigen, zal eerder incasso bureau zijn geweest. Als je gewoon netjes betaald is er niets aan de hand, of je nu 10 jaar of 1 maand klant bent maakt hierin geen verschil.

Lucaception

Ongelezen bericht door Lucaception »

Net een verkoper van Zeker&Mobiel aan de deur gehad. Zelfde praatje als wat ik hier lees. Veel problemen in mijn wijk (regio arnhem) gezien de ouderdom van de woningen (eind jaren 80) en iedereen in de straat is lid voor een tientje per mnd speciaal collectief tarief vanwege de staat vd leidingen. Onzin dus. Navraag gedaan, er is hier niets mis in de wijk. Bij mijn bouwkundige keuring zijn de leidingen ook goedgekeurd. Aangegeven dat ik me overrompeld voelde en graag een brochure wenste toen werd mij verteld dat dat niet mogelijk is. Na aandringen wel een visite kaartje gekregen. Online er op terugkomen kan niet zei ze, dan moet ik maar bellen en dan kwam ze wel helemaal terug vanuit Zwolle speciaal voor mij (schuldgevoel aanpraten?) Want er moet persoonlijk getekend worden. Raar verhaal allemaal en zeer ongewenst.

Plaats reactie