Ervaringen Zeker en Mobiel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Geraver

Re: Ervaringen Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door Geraver »

Vandaag is Vlaardingen aan de beurt.

Toevallig een middagje vrij gaat de deurbel. Een hoop bla bla waardoor ik het eigenlijk al niet vertrouwde, maar zo glad als een aal krijgt de verkoper mij toch zover een handtekening te zetten. Ik dacht m'n rekeningnummer hebben ze toch niet, dus wat kan er gebeuren.

Ik kan me nu nog steeds voor m'n kop slaan zo stom!

Uur later toch snel maar even op internet gezocht en kwam direct op deze site uit. Het werd me al snel duidelijk dat ik er met open ogen ingetuind was. Ik ben direct de deur uitgelopen, want ik verwachtte dat ze nog wel ergens in de wijk waren. Na 5 minuten zoeken vond ik de verkoper en vertelde ik hem dat ik toch wilde afzien van wat ik net ondertekend had. Hij vroeg waarom, waarop ik zei dat ik hun diensten niet nodig had en niet vertrouwde. Dat vond hij jammer, maar hij gaf zonder morren het servicecontract aan me terug. 2 velletjes en toen ik het ondertekende waren het ook maar 2 velletjes, dus volgens hebben ze het gewoon netjes terug gegeven.

Toch wilde ik voor de zekerheid nog even vragen of dit voldoende zal zijn?

MaisQueNada

Ongelezen bericht door MaisQueNada »

Als ik U was zou ik voor de zekerheid toch maar een aangetekende brief sturen naar Zeker & Mobiel (moet binnen 8 dagen nadat het service contract is getekend). Er zit een opzeggingsvoorbeeld bij het service contract.

Zeker en Mobiel

Ongelezen bericht door Zeker en Mobiel »

Geachte meneer, mevrouw Geraver,

Jammer dat u toch hebt besloten om niet voor ons servicecontract te kiezen. Wanneer u het servicecontract inclusief doordruk hebt terug ontvangen dan hebben wij geen gegevens meer van u. Mocht u toch twijfelen dan kunt u ons ook altijd even bellen. Dan kijken wij dat even voor u na. Dat communiceert ook makkelijker dan via dit forum.

Ik betreur het dat u zich heeft laten leiden door de anonieme negatieve berichtgeving op internet. Graag zouden wij ook aan u laten zien wat we voor u kunnen betekenen, zoals we dat voor bijna 70.000 tevreden klanten door heel Nederland doen.

Mocht u in de toekomst toch nog een verstopping ervaren zoals bijvoorbeeld een toiletverstopping, vaatwas- of wasmachine afvoerverstopping dan staan we graag voor u klaar.

E. de Wit
Zeker en Mobiel Klantenteam

afonso

Ongelezen bericht door afonso »

ALARM!

Dames en heren,

Ik heb vandaag zeker en mobiel aan de deur gehad in Amsterdam Nieuw-West. PAS OP! Wederom kreeg ik dezelfde verhalen die iedereen heeft neergezet. Ze op het moment huis aan huis om mensen hetzelfde praatje te geven. Na dit allemaal gelezen te hebben ben ik blij dat ik niet direct akkoord ben gegaan.
Hiervoor mijn dank naar jullie!

Mvg Fons

Zeker en Mobiel

Geachte meneer, mevrouw Afonso,

U gebruikt de woorden "alarm" en "pas op" in uw bericht maar u bent geen klant geworden. Graag hoor ik van u wat u specifieke klacht is. Ik zal dan zorg dragen voor een passende oplossing. Wij kunnen deze informatie dan ook weer gebruiken om onze dienstverlenging te verbeteren.

U kunt dit mailen naar [email protected] met als onderwerp "klantenteam"

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Zeker en Mobiel schreef:Geachte meneer, mevrouw Afonso,

U gebruikt de woorden "alarm" en "pas op" in uw bericht maar u bent geen klant geworden. Graag hoor ik van u wat u specifieke klacht is.

E. de Wit
Wat heeft het gegeven dat mevrouw Afonso geen klant is of is geworden daar nu mee te maken? Gezien het flinke aantal negatieve reacties hier en op andere fora is het echt niet nodig om klant zijn om te mogen waarschuwen.

Frankv1971

Ongelezen bericht door Frankv1971 »

Gisteren stond er ook een verkoper van Zeker en mobiel bij ons aan de deur. Het was toevallig (?) de 2e verkoper in 5 minuten, de eerste had een (doorzichtig) verkoop praatje voor een of andere hotelkortingkaart die ik meteen afgewimpeld had. Bij de verkoper van Zeker en mobiel had ik in eerste instantie niet in de gaten dat het om een verkoper ging. Net als meerdere andere gebruikers van dit forum leek het of hij van de gemeente kwam. Toch gingen alle alarmbellen af bij hem omdat het verhaal te dik aangezet was.

@Zeker en mobiel: als jullie zo'n serieus bedrijf zijn leidt dan jullie verkopers anders op. De manier van verkopen is rechtuit misleidend. Eerst toen ik er om vroeg werd mij verteld dat het een abonnement ging voor een rioleringsdienst.

Zeker en Mobiel

Geachte meneer, mevrouw Frankv1971,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de indruk kreeg dat de werver van de gemeente kwam. Wij werken NIET met de gemeente samen. Wij zijn een particulier bedrijf wat in heel Nederland huiseigenaren als klant hebben. Dit staat ook op onze website:
http://www.zekerenmobiel.nl/nieuws/0/6/ ... eente.html
Omdat u toch de indruk hebt gekregen dat de werver van de gemeente was wil ik uw hulp vragen om dit in de toekomst op te voorkomen. Ik wil u vragen om mij een mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp "klantenteam".
Wilt u hierin uitleggen wat voor u de reden was dat u dacht dat de werver van de gemeente afkomstig was? En graag u adres gegevens, dan wil ik u als dank een waardebon sturen voor uw hulp zodat wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

Deniz77

Ongelezen bericht door Deniz77 »

Ik heb er geen woorden meer voor :?
Laatst gewijzigd door Deniz77 op 27 feb 2012 19:56, 3 keer totaal gewijzigd.

ketelapper

Ongelezen bericht door ketelapper »

Goedeavond mensen,
Ook hier een ervaring met Zeker & Mobiel. In januari een factuur voor een overeenkomst die ik nooit ben aangegaan... (grappig, ze noemen een datum waarop ik zou hebben getekend, terwijl ik toen echt in het buitenland was). Is dus een spookfactuur; heb daar in mijn bedrijf (helaas) veel ervaring mee. Dus de advocaat alvast voorbereidend werk laten doen. Ai, dan krijg je meteen dossier terug over hoe slecht het bedrijf bekend staat. Factuur dus maar teruggestuurd met melding erop dat ze mij niet lastig moeten vallen. Nooit reactie op gehad.
Tot onlangs een herinnering binnen kwam. Een mailadres geven ze niet. Telefonisch contact is mij ten zeerste afgeraden door de advocaat omdat daarvan geen bewijs vastligt.
Ik merk dat ze hier mee lezen, dus ik ben benieuwd. Klantnummer dat wordt vermeld is 0995258; dan weten zij mij vast te vinden... (want ik zou toch een contract met hen hebben?) ...

enschede-bgd

Ongelezen bericht door enschede-bgd »

test
Laatst gewijzigd door enschede-bgd op 19 apr 2015 11:46, 2 keer totaal gewijzigd.

koho

Ongelezen bericht door koho »

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 mar 2012 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Zeker en Mobiel

Geachte heer Ketelapper/ Ketelaars,

Naar aanleiding van uw bericht hier op de site heb ik uw contract erbij gezocht. Deze is door een dame (ik neem aan u partner, zoals ik kan lezen voorletter S) ondertekend op 27-12-2011. Ik heb u geprobeert te bellen maar kreeg u niet te pakken. Mocht u verder nog vragen hebben dan verzoek ik u een mail te sturen met als onderwerp "klantenteam" naar [email protected]. Ik ben ervan overtuigd dat we dan tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

koho

Ongelezen bericht door koho »

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2012 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Adjoh

Ongelezen bericht door Adjoh »

Hi,

Vandaag ga ik ook opzeggen. Ik hou jullie op de hoogte van het proces.

Groet

cepterbi

Ongelezen bericht door cepterbi »

Dag allemaal,

Gisteren is mijn vriendin ook overrompelt in het tekenen van een contract met zeker & mobiel. Hierbij werd een sterke indruk gewekt dat het in samenwerking met de gemeente en woningbouwvereniging was vanwege de vele problemen in de wijk en de huurwoningen die er nog stonden. Helaas is mijn vriendin er ook mee akkoord gegaan gezien er toch geen rekeninggegevens werden gevraagd. Beetje jammer maar goed, dat hebben we ondertussen uitgepraat.

Wat mij wel zorgen baart is dat er in meerdere steden op dezelfde manier verkocht word (nieuwsbericht -> http://www.derondevenen.nl/index.php?si ... 57&fromrss). Dit duid er in mijn optiek op dat deze manier van verkopen word toegestaan door zeker en mobiel. De reacties van dit forum versterken dit gevoel gezien de lange tijd dat dit forumbericht al bestaat. Voor mijn gevoel zijn wij (mijn vriendin en ik) dus opgelicht.

Ik vraag me af wat een verkoper mag zeggen.Of er een indruk gewekt mag worden dat de gemeente hier iets mee te maken heeft (reclame is vaak ook gebaseerd op halve waarheden waar een betere indruk belangrijker is dan feiten).
Is dit oplichting?

Ik ga het contract laten ontbinden en verwacht daar ook geen problemen mee. Ik heb dan ook geen problemen met wat het bedrijf verkoopt maar vooral met de manier van verkopen. Misschien dat het bedrijf daar eens iets aan kan doen.

Dan misschien nog een tip voor iedereen die een dergelijk contract nog overweegt. Een rioleringsbedrijf heeft altijd een 24-uurs service en 5 jaar geleden koste een ontstopping mij 87,50 euro(binnen 2,5 uur geholpen). Verder heb ik tot nog toe nog geen verstopping gehad (kwestie van geen vetten,olien en (in mijn geval ;P) bouwpuin in de afvoer gooien denk ik).

groeten Richard

Zeker en Mobiel

Geachte meneer Richard

Uit uw bericht begrijp ik dat uw vriendin de indruk kreeg dat de werver van de gemeente kwam. Wij werken NIET met de gemeente samen. Wij zijn een particulier bedrijf wat in heel Nederland huiseigenaren als klant hebben. Dit staat ook op onze website:
http://www.zekerenmobiel.nl/nieuws/0/6/ ... eente.html
Omdat uw vriendin toch de indruk heeft gekregen van de werver dat we samenwerken met de gemeente wil ik uw hulp vragen om dit in de toekomst op te voorkomen. Ik wil u vragen om mij een mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp "klantenteam".
Wilt u hierin uitleggen wat de reden was dat uw vriendin dacht dat de werver met de gemeente samenwerkte? En de datum waarop de werver langskwam en uw woonplaats? Dan kunnen we gepaste maatregelen nemen tegen de werver.

Als u ook uw adresgegevens erbij doet, dan wil ik u als dank een waardebon sturen voor uw hulp zodat wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

E. de Wit

ketelapper

Ongelezen bericht door ketelapper »

Naar aanleiding van mijn bericht hier in contact gekomen met de Klantenservice. Door dhr. De Wit, die hier ook reageert, is snel en correct gehandeld. Vermeend contract is uit administratie gehaald. En een bloemetje voor het ongemak.

talk81

Ongelezen bericht door talk81 »

Ik vind het heel jammer dit allemaal te horen. Ik heb een abonnement bij Zeker en Mobiel te Heino. Ik moet zeggen ik ben ontzettend tevreden!!!! :D

Niks geen rare praatjes aan de deur, maar gewoon eerlijk hoe het is. Geen onjuiste informatie of wat dan ook. Ik ben goed voorgelicht wat zij voor mij kunnen betekenen.

En toen was het zover....ik had een verstopping van de gootsteen. Nou ik natuurlijk het nummer gebeld op mijn pasje. En de volgende dag stond er al iemand bij me voor de deur. Die zou het wel in orde maken. En ja hoor, zo gefixed!

Ik was geschrokken van al het negatiefs wat ik op internet had gevonden. Ik dacht dus ook o jee ik ben er ook ingetrapt. Maar niks is minder waar. Ze geven ontzettend goede service en zijn heel klantvriendelijk. Zowel als je ze belt als de loodgieter die aan de deur kwam.

Ik wil dus zeker hier even melden dat dit bedrijf hartstikke goed werk levert en dat ik heel tevreden ben! En laten we heel eerlijk zijn. Als je een loodgieter moet bellen voor wat dan ook, dan ben je klauwen vol met geld kwijt voordat ze uberhaupt iets hebben gedaan. Dus ik ben blij met dit abonnement en ga dit dus ook niet opzeggen.

Zeker en Mobiel ontzettend bedankt voor alle service!!!!

Groetjes Chantal

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Hier werd door de gemeente gewaarschuwd dat dit bedrijf actief was hier in de gemeente.

Er werd duidelijk door de gemeente aangegeven dat dit bedrijf niets met de gemeente te maken had.

Geeft toch te denken over de praktijken van dit bedrijf als dit door de gemeente gemeld wordt.

Dus al die "tevreden" gebruikers, betwijfel de betrouwbaarheid van die berichten.

Plaats reactie