LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] feenstra

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

feenstra

Ongelezen bericht door ageeth12 »

wie weet of feenstra ook wordt ingehuurd door waternet om watermeters te verwijderen en te plaatsen op een andere plek. dat is bij namelijk gebeurd. sinds gisteren smaakt het water raar om dat zij de watermeter er tussen hebben geplaatst. en nog wat anders mogen zij dit ook doen als de waterleiding ook voor de bovenburen geldt. dan wordt het toch de hoofdwaterleiding. en daar mogen ze helemaal niet aan knoeien.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: feenstra

Ongelezen bericht door wolk4life »

als t de hoofd meter is mogen ze er niet aan komen. tenzij t de tussenmeter is. Ik denk dat t een tussenmeter geweest is. en die mogen ze wel doen

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: feenstra

Ongelezen bericht door ageeth12 »

nee hoor het is mijn eigen watermeter. ik heb zelf gezien dat waternet hem geplaatst heeft. en ik heb zelf ervoor moeten tekenen dat de watermeter geplaatst is. ik moet elk jaar zelf de stand doorgeven aan waternet.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: feenstra

Ongelezen bericht door wolk4life »

woont u in een flat?

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: feenstra

Ongelezen bericht door wolk4life »

anyway als u echt zeker weet dat het de hoofdmeter is dan mag feenstra dat niet verplaatsen.

roberto1977
Berichten: 85
Lid geworden op: 05 jul 2005 16:39

Re: feenstra

Ongelezen bericht door roberto1977 »

hebben ze de kraan een poosje laten lopen nadat ze hem hadden vervangen?
en als hun zijn ingehuurd door waternet waarom zouden ze hem dan niet mogen vervangen

Gesloten