LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen factuur van dakdek bedrijf

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
roeland.kuijpers
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2018 18:09

Geen factuur van dakdek bedrijf

Ongelezen bericht door roeland.kuijpers »

Hallo allemaal,

Even een vraag. Wij hadden een lek in het dak van onze aanbouw. Er is hiervoor een bedrijf gekomen en deze heeft geconcludeerd dat de bitumen en de gevelstrip vervangen moesten worden.
Wij zijn een prijs overeengekomen en deze zou ik terplaatse dienen te betalen.

Hij zou savonds zijn administratie doen en de factuur en het garantiebewijs toesturen.

Helaas op heden nog steeds geen factuur ontvangen. Heb ik nu wel garantie?

Ik heb een offerte met daarin dat ik 10 jaar garantie heb op het dak. Maar heb ik zonder factuur wel garantie?

Ik hoor graag van jullie!
Mvg

Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Re: Geen factuur van dakdek bedrijf

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Een vraagje. Heb je toen je ter plaatse betaalde een kwitantie ontvangen of is heb je op de offerte betaald laten zetten + handtekening?
Indien je ter plaatse is deze optie ook mogelijk. Dan heb je zeker garantie. Tevens heb je een betaalbewijs. Ik weet niet of hier toen aan hebt gedacht. Anders zou je kunnen blijven vragen om een officieel factuur.

16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Geen factuur van dakdek bedrijf

Ongelezen bericht door 16again »

Als dit bedrijf een factuur stuurt…..moeten ze ook BTW afdragen. Wellicht is dat de reden dat deze stap "vergeten" wordt.

10 jaar garantie? Welk bedrijf bestaat nog na 10 jaar? Als een factuur krijgen al te veel is, dan hou ik mijn hart vast voor aanspraak op garantie.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen factuur van dakdek bedrijf

Ongelezen bericht door berndv »

wanneer speelde dit? En wat betreft garantie, degene die garantie geeft is de dakdekker zelf, niemand anders. Hij is verantwoordelijk voor de uitvoering van de garantie.

Gesloten