LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Getekende offerte voor woning bouwen 16.000 hoger

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ipswich
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jan 2012 22:24

Re: Getekende offerte voor woning bouwen 16.000 hoger

Ongelezen bericht door Ipswich »

Er is echt maar 1 oplossing en dat is direct lid worden van vereniging eigen huis. Voor de periodes dat wij in een eigen huis hebben gewoond waren wij lid en hebben regelmatig bij verbouwing of aanpassing de juridische afdeling geraadpleegd en hebben wij een door hun aangewezen bouwexpert gekregen. Die kost wel geld maar is onafhankelijk. Ook kan vereniging eigen huis de bouw begeleiden/controleren. Wij hebben er baat bij gehad. Ik kan als voorbeeld geven dat een van onze vrienden een huis liet bouwen, maar omdat hij kapitein was en niet altijd thuis, hij de gehele bouw liet begeleiden en controleren. Wat bleek, de aannemer had B keus metselstenen gebruikt. U ziet dat niet, de VEH expert wel. De garanties van de bouwers en hun clubjes stellen niet veel voor. Ieder bestek moet een duidelijke materiaal omschrijving hebben in de offerte en het latere contract. Men gaat anders rommelen met goedkoper en inferieur materiaal.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Getekende offerte voor woning bouwen 16.000 hoger

Ongelezen bericht door Quark »

Hier sluit ik mij 100 % bij aan www.veh.nl

Gesloten