Glazenwasser van 500 euro per uur?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Glazenwasser van 500 euro per uur?

Ongelezen bericht door Revoked »

Waarom haalt u allerlei randzaken aan? Totaal onnodig.
Als de glazenwasser zijn werk niet goed doet, dan spreekt u hem er op aan. En u meldt het dáár, waar u aan betaalt. Bij meer, of teveel, klachten zal het ongetwijfeld worden besproken.

skdjh39
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mei 2021 11:06

Re: Glazenwasser van 500 euro per uur?

Ongelezen bericht door skdjh39 »

Revoked schreef:
11 mei 2021 19:08
Waarom haalt u allerlei randzaken aan? Totaal onnodig.
Als de glazenwasser zijn werk niet goed doet, dan spreekt u hem er op aan. En u meldt het dáár, waar u aan betaalt. Bij meer, of teveel, klachten zal het ongetwijfeld worden besproken.
Ik probeer er gewoon achter te komen of dit normale prijzen en praktijken zijn en zo niet, wat ik daar dan het beste tegen kan doen. Dus als de woningcorporatie mij vertelt dat deze glazenwasser goedkoop is, dan vereist dat wel dat ik controleer of hij dat inderdaad is (maw hoeveel geld we kwijt zijn per m2 of per uur). Ik heb met behulp van dit topic wel kunnen vaststellen dat dit zeker niet normaal is voor de tijd die hij eraan besteedt en de kwaliteit die er geleverd wordt.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Glazenwasser van 500 euro per uur?

Ongelezen bericht door witte angora »

Nu is het wel zo dat, als het goed is, er gedestilleerd water wordt gebruikt, althans water zonder kalk. Dan hoeft het inderdaad niet nagedroogd te worden. Het droogt zonder vlekken op. Kan ook niet anders, want als je met een wissertje een meter of 6 de lucht in moet, dan ga je dat nooit mooi droog krijgen.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat met het water al het vuil is weggespoeld. Maar als het inderdaad maar 2 x per jaar wordt gedaan, heb je best kans dat het vuil zo vastgekoekt zit dat je het maar met moeite los krijgt. Heb ik hier ook op de galerij; we hebben hier glas als balustrade, uiteraard in een stalen hekwerk. Dat is door de vorige bewoner nooit schoongehouden. Gevolg: met een gewone spons krijg je dat niet schoon. Daar moet eerdaags een schuurspons te pas aan komen.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Glazenwasser van 500 euro per uur?

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Een schuurspons lijkt mij geen goed idee, want dat geeft krassen en daar blijft weer vuil in hangen. dus met warm zeepsop is verstandiger om niet van de regen in de drup te raken (en ja, dat vraagt veel meer inspanning, maar dan heb je ook wat :)

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Glazenwasser van 500 euro per uur?

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

zoek medestanders in deze, spreek de glazenwasser aan en als het niet veranderd dan zoek een ander die wel voldoet, doe dit laatste in overleg met de woningbouw.

Gesloten