LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Bouwman

Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Ongelezen bericht door Bouwman »

hahaha, nu gaan ADT en haar franchisers Safe Systems Nederland, AAA en de rest voor de bijl.
Gamma bouwmarkten biedt exact hetzelfde alarm aan voor € 199,- installatiekosten vanwege de NCP Borginstallateur en € 11,95 per maand. Bij ADT € 225,- installatiekosten en tenminste € 40,- per maand!!!!!!!!!! En dan krijgt u bij Gamma ook nog eens een afstandsbediening en een rookmelder erbij. Dat levert ADT alleen voor een flinke meerprijs. Dan ook nog de agressieve manier van verkopen van ADT en uw keus is duidelijk. U bent bij Gamma het beste uit, een bouwmarkt zal u niets opdringen en oefent ook geen agressief gedrag op u uit in tegenstelling tot ADT.
De afbraak van AAA Safe Systems Nederland is begonnen. Natuurlijk zullen de colportage medewerkers van deze jongens reageren op dit artikel dat het allemaal niet waar is en dat zij zo fantastisch zijn. Dan weet u nu al dat dat gaat gebeuren en kunt u zich daartegen indekken.
Dat zeg ik....Gamma!

groetjes!

freek willem

Re: Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Ongelezen bericht door freek willem »

he sjaak hehehehe dat scheelt nog al even, dus 199 euro installatie kosten en dan 11.95 per maand wow das echt goedkoop maar is dat dan op contract basis? zo ja hoe lang zit je er dan aanvast? en ook op een meldkamer + service?
plaats als je wilt nog even een bericht met deze info aub.
dat zeg ik gamma!!

Alg Voorwaarden

Re: Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Ongelezen bericht door Alg Voorwaarden »

Beste heren lees eerst maar eens de algemene voorwaarden dat ding bij de Gamma kost je ook klauwen vol met geld voor een duur van 72 maanden. Reken het eerst maar eens goed uit, het goedkoopst ben je uit bij Essent en Nuon

Janssen

Re: Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Ongelezen bericht door Janssen »

Gamma producten zijn veelal waardeloos .
Bovendien verkoopt gamma alleen C en D merken ,daarnaast is de garantie waardeloos en wordt de klant met een kluitje in het riet naar huis gestuurd.
Na mijn avontuur met garantie in de nieuwe gamma vestiging in Geleen koop ik nooit meer iets bij Gamma en raad dit iedereen af .Zo weet ik zeker dat Gamma ventilators maar maximaal net geen jaar meegaan, als je met het produkt in de orginele verpakking gaat klagen krijg je je gelijk niet en als je de winkel wilt verlaten wordt je ook nog aangehouden alsof je een dief bent.
bijv Een greenway grasmachine gebruikt vooer 3vierkante meter gras na een half jaar defect in garantie gerepareerd 1 dag na de garantie weer defect,antwoord jammer de garantie is verlopen,.wij verkopen alleen b en c merken van topbedrijven.
voor mij geld dus: NOOIT MEER GAMMA,OOK NIET MEER VOOR HET BEDRIJF, een aanrader ga naar de echte VAKHANDEL, wel iets duurder maar A merken en ook na de garantie GARANTIE. :D :D :D :evil: :idea: :idea: :idea:

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Ik heb het alarmsysteem van nuon. Voor installatie, montage en het systeem betaal ik niks. Alleen voor aansluiting aan de meldkamer € 27
.90. Ok, je zit er 3 jaar of tewel 36mnd. aanvast. na die 3 jaar kun je je abonnement wijzigen naar € 17.90 /maand.

Ben zeer tevreden qua service. Betreffende accountmamager heeft goed gekeken naar onze situatie ivm onze katten en kantoorruimte thuis.

Niks meer dan lof tot nu toe voor Nuon.

E-nergetiX 8)

sg

Re: Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Ongelezen bericht door sg »

Ik lees de verhalen over goedkoper bij gamma en ncp goed gekeurd.
Het zal ook allemaal wel maar de meeste weten niet wat het ncp inhoud.
Het ncp is belangrijk voor de verzekering maar deze eisen dat het systeem minimaal 1 keer per jaar een service beurt krijgt van een erkende beveiligingsbedrijf zodat het systeem ook altijd na behoren werkt.Ik zie een gamma medewerker niet doen en moet hier ook voor bevoegd zijn en in bezit zijn van mbv.
Trouwens een panda is ook goedkoper dan een mercedes je kunt met beiden rijden maar er zit kwalitatief toch verschillen.

Nowtv
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2007 22:49

Re: Het ADT alarm bij Gamma voor € 199,-!!! en € 11,95 p. maand

Ongelezen bericht door Nowtv »

Ga niet in op deze aanbiedingen.
Neem een proffesionele installatie, en wees verzekerd van een goed en betrouwbaar systeem.
Al die goedkope systemen zijn in het algemeen rommel.
En niet goedgekeurd, of alleen als ED.
Wees op je hoede.
Wil je meer info, dan wil ik je best geven.

Gesloten