LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe vind je een goede schilder?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Anne-Marie

Hoe vind je een goede schilder?

Ongelezen bericht door Anne-Marie »

Hallo,

Ik woon net in een nieuw huisje. Heb hier geen familie, geen kennissen en dus geen netwerk waarop ik kan terugvallen. Het buitenwerk moet geschilderd worden, en dat moet door een professional gebeuren. Maar hoe vind ik een goede schilder. Kijk ik op de site van FOSAG /http://www.af-erkend.nl dan kom ik wel schildersbedrijven tegen in mijn stad, maar die doen ook veel voor woningbedrijven, dus die zullen wel erg duur zijn. Hoe vind je nu een schilder die een goed resultaat levert, tegen een redelijke prijs?

Gast

Re: Hoe vind je een goede schilder?

Ongelezen bericht door Gast »

Je kunt mij inhuren ik ben goed snel en niet duur. Geef je mailadres maar.

Gast

Re: Hoe vind je een goede schilder?

Ongelezen bericht door Gast »

goed zoeken, op die erkende schilder site staan ook kleinere bedrijven. Verder is het toch een kwestie van wat mazzel hebben.

Gast

Re: Hoe vind je een goede schilder?

Ongelezen bericht door Gast »

als ze veel doen voor woningbedrijven hebben ze dus een vaste stroom van inkomsten. Dan kan het misschien best meevallen met de prijs omdat ze immers enige zekerheid hebben dat ze hun boterham toch wel op tafel krijgen.

Ik zou zeggen gewoon proberen een offerte kost niets.

Gesloten