Ik voel mij opgelicht door Bogers Kozijnen in Beuningen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
henkvanderheijden
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2023 12:46

Ik voel mij opgelicht door Bogers Kozijnen in Beuningen

Ongelezen bericht door henkvanderheijden »

Bogers Kozijnen uit Beuningen heeft mij € 1.000 laten betalen en daarvoor NIETS geleverd, de politie doet niets.


Hoe is dat gegaan?
- Bogers stuurde een offerte, die heb ik geaccepteerd. Heel raar staat er in die offerte dat er later nog een opdrachtbevestiging moet worden getekend. Ook wordt er gesteld dat bij afzeggen € 1.000 moet worden betaald
- dan vraagt Bogers om een aanbesteding som te betalen, die heb ik betaald
- pas daarna komt die opdrachtbevestiging. Daarin worden aanvullende eisen gesteld, wat juridisch niet kan. In die opdrachtbevestiging geeft Bogers ook aan geen garantie op de levering te kunnen geven. Dat wil ik niet dus ik wil de opdracht terugtrekken EN DAT KOST DUS € 1.000 EURO.

Advocatenbureau kon hier niets tegen inbrengen.

Ik wilde aangifte wegens oplichting doen bij de politie maar ze vinden het geen misdrijf. Ik wel.

In Nederland kan een bedrijf dus zonder te leveren met een doortrapt stelsel van contracten € 1.000 van je stelen.

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ik voel mij opgelicht door Bogers Kozijnen in Beuningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

henkvanderheijden schreef:
14 apr 2023 14:21
Ik wilde aangifte wegens oplichting doen bij de politie maar ze vinden het geen misdrijf. Ik wel.

In Nederland kan een bedrijf dus zonder te leveren met een doortrapt stelsel van contracten € 1.000 van je stelen.
Welnee. Je volgt alleen het verkeerde spoor. Zoek het niet in het strafrecht, maar gewoon in het civiele recht.

Plaats reactie