LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Feenstra

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
troes
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2009 16:16

Klacht Feenstra

Ongelezen bericht door troes » 14 dec 2009 17:20

Huurkoopcontract bleek service contract van 12 jaar te zijn.
Waarvoor we 40 euro per maand moeten betalen. Zonder de verdere verhogingen.
De Ketel die geplaatst was heeft nooit goed gewerkt. Na meerdere malen contact met "het servicepunt van feenstra"te hebben gezocht is er nooit iemand gekomen al die tijd hebben we in de kou gezeten en zonder warm water. Na vele correspondentie niks vernomen van Feenstra behalve rekeningen.
Andere firma erbij gehaald en de ketel had nooit zo geplaatst mogen worden en deze nieuwe HR ketel bleek helemaal niet in orde.
De oplossing van Feenstra was een slangetje uit het dak wat niet mag of kan invm met vriezen waardoor dus ook mijn hele verdieping onderwater is gelopen.
Kortom veel Kou en Kosten Van de Firma Feenstra. Kan hier niet iets aan gedaan worden....

Met vriendelijke groet,

P van Solingen

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Klacht Feenstra

Ongelezen bericht door wolk4life » 14 dec 2009 17:32

dat is feenstra....

monteurtje
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 jul 2005 09:34

Re: Klacht Feenstra

Ongelezen bericht door monteurtje » 14 dec 2009 20:06

Ja Feenstra vertellen over installatie voorschriften en bouwbesluit.
Maar het zijn bekende verhalen over Feenstra.

roberto1977
Berichten: 85
Lid geworden op: 05 jul 2005 16:39

Re: Klacht Feenstra

Ongelezen bericht door roberto1977 » 29 dec 2009 10:53

maar wat mankeerde er nu aan dan

Gesloten