LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunstof kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Marcel67
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2011 10:20

Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Marcel67 »

Wie heeft ervaringen met Schuur Montage. Ik heb op zich een prettig gesprek gehad en een scherpe offerte (ten opzichte van andere offertes). Echter bij zoeken op internet kom ik nergens ervaring tegen. Behalve van 1 persoon hier op het forum maar dat lijkt gewoon een medewerker te zijn van schuurmontage. Verder zijn ze ingeschreven als eenmanszaak.

Ze gebruiken Schüco kozijen en degelijke matrialen maar het gaat er naturlijk wel om dat alles ook netjes en goed gefabriceerd en gemonteert wordt.

Iemand?

lotte2001
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 nov 2011 13:55

Re: Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door lotte2001 »

Ik snap niet dat iedereen maar zoekt op Radar naar mensen met ervaringen met bedrijven. Wat denk je nou, dat mensen er positieve ervaringen op zetten? Radar heeft toch de naam dat als je wat te zeuren hebt je dit gebruikt om je gram te halen? Over ieder bedrijf in Nederland is wel iets negatiefs te vinden, althans bedrijven die iets voorstellen. Die veel klanten hebben dus. Er zijn altijd mensen die zich niet goed behandeld voelen. En daarbij, bij ieder bedrijf gaat wel eens wat mis. Dus als jij een goed gevoel hebt bij een bedrijf moet je daar gewoon zaken mee doen en je hart volgen en je niet laten leiden door anderen!!!

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door bianca82 »

eum sorry hoor lotte toch zijn er ook mensen die hun positieve ervaringen ook meld.

dus nu vind ik persoonlijk dat maar wat zegt.

ik heb geen ervaring met het bedrijf dat gezocht wordt maar wel met een andere grote speler hier in de regio.. en moet zeggen alleen maar lof

net als met vodafone enz.. ik heb nooit klachten ervan gehad en dat meld ik ook.. meerdere met mij.

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door A.niem »

Kun je niet contact opnemen met de verkoper om te vragen naar wat adressen waar ze ook kozijnen hebben geplaatst. Kun je even langs rijden om te kijken of het er netjes inzit. Eventueel kun je zelf die mensen aanspreken of zij te spreken zijn over het bedrijf.

Marcel67
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2011 10:20

Re: Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Marcel67 »

lotte2001 schreef:Ik snap niet dat iedereen maar zoekt op Radar naar mensen met ervaringen met bedrijven. Wat denk je nou, dat mensen er positieve ervaringen op zetten? Radar heeft toch de naam dat als je wat te zeuren hebt je dit gebruikt om je gram te halen? Over ieder bedrijf in Nederland is wel iets negatiefs te vinden, althans bedrijven die iets voorstellen. Die veel klanten hebben dus. Er zijn altijd mensen die zich niet goed behandeld voelen. En daarbij, bij ieder bedrijf gaat wel eens wat mis. Dus als jij een goed gevoel hebt bij een bedrijf moet je daar gewoon zaken mee doen en je hart volgen en je niet laten leiden door anderen!!!
Zeg lotte heb je je nu speciaal geregistreerd omdit te vermelden... :D

Marcel67
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2011 10:20

Re: Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Marcel67 »

A.niem schreef:Kun je niet contact opnemen met de verkoper om te vragen naar wat adressen waar ze ook kozijnen hebben geplaatst. Kun je even langs rijden om te kijken of het er netjes inzit. Eventueel kun je zelf die mensen aanspreken of zij te spreken zijn over het bedrijf.
Dat ga ik ook nog doen. Ik heb ook wat referenties maar niet echt in de buurt. Dit was sneller :)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

lotte2001 schreef: Radar heeft toch de naam dat als je wat te zeuren hebt je dit gebruikt om je gram te halen?
Heb jij je daarvoor speciaal aangemeld dan ? :wink:

Cesida
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2013 17:19

Re: Kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door Cesida »

Wat Schuurmontage betreft, hebben wij de volgende ervaring opgedaan.Het is december 2012 dat wij Schuurmontage uitnodigde voor een gesprek. De verkoper, Eric, is een eerlijk persoon die openhartig is en de juiste informatie geeft. Het bedrijf werkt zonder showroom, ze werken met referentie adressen. Dat is ook de eden dat ze met lagere prijzen kunnen werken. We besloten de gehele voorpui te laten vervangen, incl. voordeur die overigens ook is voorzien van een speciale kierstandhouder die op deze manier nog niet eerder is geplaatst door de deurenfabrikant.
Het product 'kunststof kozijn' merk Schuco is zonder meer goed van kwaliteit. Wij hebben gekozen voor een verdiept profiel wat een bijzondere uitstraling heeft. Er werd netjes en snel gewerkt. Later besloten we om er ook horren bij te nemen; 6 stuks totaal. "Die gaan passen." Aldus Hans. Hij heeft ook zelf de maten genomen. Prijs afgesproken. De twee horren voor de kozijnen aan de voorkant passen; de andere 4 stuks passen ook, maar de ramen konden niet dicht. Deze horren waren voor kozijnen die door een andere aannemer waren geplaatst, dus een ander merk. maar de horren zouden zonder problemen moeten passen volgens Schuurmontage eigenaar Hans Schuur. Begin dit jaar heb ik hierover gereclameerd,
hij had andere besteld en binnen 14 dagen zouden ze worden geleverd. 1 mei nog zo'n zelfde mailtje,
nog steeds geen horren. Het is nu eind augustus; je raadt het al, nog steeds geen horren.
Mailtjes en andere berichten gestuurd, niets helpt. Zo gaat een bedrijf naar de kl**ten. Dank zij hem zelf.
Kozijnen bestellen en laten plaatsen, prima, maar ga geen horren bestellen, dan is het foute boel.

Gesloten