LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kunststof kozijnen ???

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
harrie777
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 feb 2008 13:38

kunststof kozijnen ???

Ongelezen bericht door harrie777 »

Als ik hier de negative threads lees betreffende kunststof kozijnen begrijp ik niet dat er nog zoveel mensen er in tuinen.

Schaf toch gewoon houten kozijnen aan! zijn ook beter!

Het probleem is vaak met kunststof kozijnen dat VAAK de bedrijfjes die hierin adverteren en de consument lekker maken met titels binnen 1 dag al u kunststof kozijnen geplaatst of van Nergens Goedkoper en Sneller! dit vaak van die zaakjes zijn waarvan de eigenaar en of personeel tot voor hij een maand geleden hierin begon Nog niet wist wat kunststof was LAAT STAAN DAT hij enig benul had van hoe te plaatsen.

Ik beweer helemaal niet dat dit bij ieder bedrijf voor komt, maar als men alleen al hier de problemen opteld met kunststof kozijnen kun je niet ontkennen dat er in deze branche zekers wel iets mis is.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: kunststof kozijnen ???

Ongelezen bericht door felicitas »

denk dat het niet uitmaakt of het nu kunststof hout of aluminium kozijnen zijn, overal lopen goede en minder goede bedrijven rond zeg maar.

Gesloten