LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunststof profielen van Thyssen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
GATver

Kunststof profielen van Thyssen

Ongelezen bericht door GATver »

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe de kunststof kozijn profielen van het merk Thyssen zich verhouden tot andere (mij wel enigzins) bekende merken als Weru en Veka?

Alvast bedankt!

VENSTER SMURF

Re: Kunststof profielen van Thyssen

Ongelezen bericht door VENSTER SMURF »

Probeer referentie adressen te krijgen waar men profielen van het merk Thyssen heeft en informeer bij die mensen.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Kunststof profielen van Thyssen

Ongelezen bericht door santygo »

Ik kan alleen maar Veka aanbevelen.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Kunststof profielen van Thyssen

Ongelezen bericht door felicitas »

ik wilde even reageren op alle stukjes die zijn geschreven door tevreden en ontevreden klanten van diverse kozijnen bedrijven.
natuurlijk zijn kozijnen een heel grijs gebied omdat het voor de meeste mensen erg ondoorzichtig is wat nu een goede prijs kwaliteit verhouding is.
je wordt doodgegooid met keurmerken, maar het gaat altijd om veel geld en dat kun je maar 1 keer uitgeven.
er zijn heus in Nederland nog goede bonafide bedrijven te vinden en bij elk bedrijf worden wel is fouten gemaakt en als die gewoon netjes worden opgelost is er niets aan de hand.
ga niet blindelings af op allerlij keurmerken zoals bv VKG want dat wil ook niet alles zeggen, de directeur van keurkozijn dhr van de Zee is bv voorzitter van deze club en ik zag toch heel veel berichten over deze firma, zowel negatief als positief.
de beste methode om je goed te orienteren op dit gebied is om een aantal bedrijven uit te nodigen en vooraf goed voor je zelf na te gaan wat je wilt.
laat deze bedrijven ook offertes maken zodat je een goed vergelijk kan maken in prijzen maar ook qua andere zaken zoals hoe ziet iets er uit, wat voor glas komt er in wat voor hang en sluitwerk wordt er gebruikt en wel het belangrijkste is ga naar een showroom waar je deze kozijnen kunt bekijken en het allerbelangrijkste vraag meerdere referentie adressen en ga daar dan kijken en informeren een betere vraagbaak kun je niet hebben en daar kan geen gelikte advertentie tegen op, alleen op deze manier kom je er achter hoe een bedrijf functioneert en weet je of je met een gerust hart daar kunt kopen , laat ook alles op papier zetten met tekeningen en omschrijvingen er bij wat er allemaal bij zit, bedrijven die dit allemaal niet kunnen moet u maar laten gaan en zeker niet bij kopen.
ga niet in op overhaaste beslissingen en betaal zeker niet aan.
op deze manier voorkomt u nare dingen achteraf en hoeft u ook niet hier uw negatieve ervaringen te delen.

Naar boven

Gesloten