MEO-Spoedloodgieters: oplichters!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ib22
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jun 2022 10:35

MEO-Spoedloodgieters: oplichters!

Ongelezen bericht door Ib22 »

Enorme lekkage en het hele huis stond blank dus gegoogeld naar spoedloodgieter
Als snel kom je dan MEO Spoedloodgieters tegen.

Aardige gasten ,super behulpzaam zo lijkt
Maar dan volgt de rekening: 1800 euro voor 45 minuten werk met een trekveer in het toilet en even iets plakken op een plat dakje. Ik vond het enorm veel, maar ja...ik heb er geen verstand van.
Ze laten je direct pinnen.
Achteraf vind ik het dom van mezelf dat ik niet heb gezegd dat ik wel betaal als ik de factuur zou krijgen, want inmiddels weet ik dat je die niet krijgt. Al vraag ik me af hoe aardig ze gebleven waren als ik niet had betaald.

Ik kan het bedrag dus niet bij de verzekering verhalen nu.
MEO-spoedloodgieters zelf zet mijn nummer inmiddels op een automatisch bandje.
Ik begrijp niet waarom er geen factuur gestuurd kan worden, het geld hebben ze binnen dus wat is het probleem

RADAR: doe hier iets mee want dit bedrijf licht op door heel Nederland (dit was in Brabant)

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MEO-Spoedloodgieters: oplichters!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ib22 schreef:
28 jun 2022 10:43
RADAR: doe hier iets mee want dit bedrijf licht op door heel Nederland (dit was in Brabant)
Hoe vaak moet hier iets tegen gedaan worden? Er zijn al diverse uitzendingen en programma’s mee gevuld. Fora worden overstelpt met soortgelijke ervaringen en met waarschuwingen. Maar ook voor u was dat allemaal tegen dovemansoren. Het is schijnbaar onmogelijk om iedereen te bereiken, ook al word er jarenlang gewaarschuwd.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: MEO-Spoedloodgieters: oplichters!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zet uw maximum dag bedrag om te pinnen op € 500,00. Kunt u niet meer overbluft worden om meer te betalen.

Plaats reactie