Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

het zal aan mij liggen maar waarom heb je in godsnaam de vloerenlegger akkoord gegeven om deze vloer te gaan leggen als het plintwerk en de vloeren zo een puinhoop zijn????

De aannemer had eerst aangesproken moeten worden op zijn werk en dan pas had de vloerenlegger binnen gemogen om de vloer te leggen.

Nu ga je straks naar de aannemer, de plinten zijn krom en scheef en beroerd en de aannemer kan vervolgens niets zien omdat je al een vloer hebt laten leggen!!!!

Beetje raar dit, ik vind ook dat jij als opdrachtgever niet alles maar op deze vloerenlegger kan schuiven maar zelf ook een verantwoordelijkheid hebt in deze!!!!

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad. Als de vloer niets meer is dan een heuvellandschap kan de vloerenlegger er niet zoveel mee. Denk, als ik het allemaal zo lees, dat de woning nooit zo opgeleverd had mogen worden.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
24 okt 2022 09:23
Inderdaad. Als de vloer niets meer is dan een heuvellandschap kan de vloerenlegger er niet zoveel mee. Denk, als ik het allemaal zo lees, dat de woning nooit zo opgeleverd had mogen worden.
Exact mijn idee. Een vloer die zó ongelijk is dat er gaten van 5cm (!) onder de pinten mogelijk zijn is absoluut niet zoals het hoort. Terug naar de aannemer (van de woning) lijkt me heel wat logischer dan er het probleem van de vloerenlegger van maken.

PGros
Berichten: 1128
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door PGros »

De vloerenlegger geeft aan dat het kan en dan moet je daar op kunnen vertrouwen. Als hij zegt voor de start hier kan ik geen vloer op leggen was er niets fout gegaan.
Maar het lijkt me trouwens dat je 5 cm gewoon ziet als een dal in de vloer.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dit verhaal klopt niet plaats maar foto dan geloof lk het pas.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door Moneyman »

PGros schreef:
24 okt 2022 09:46
De vloerenlegger geeft aan dat het kan en dan moet je daar op kunnen vertrouwen.
Eens, ook de vloerenlegger had hier om te beginnen "nee" op moeten zeggen. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom de woning zo opgeleverd is.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik zou ook wel een foto willen zien van die kieren van plaatselijk 5 cm onder de plint.

HandigeHarrie
Berichten: 1369
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Nieuwe pvc vloer, aannemer geeft aan dat hij prima werk levert.

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Hawk-Eye schreef:
24 okt 2022 09:08
het zal aan mij liggen maar waarom heb je in godsnaam de vloerenlegger akkoord gegeven om deze vloer te gaan leggen als het plintwerk en de vloeren zo een puinhoop zijn????

De aannemer had eerst aangesproken moeten worden op zijn werk en dan pas had de vloerenlegger binnen gemogen om de vloer te leggen.

Nu ga je straks naar de aannemer, de plinten zijn krom en scheef en beroerd en de aannemer kan vervolgens niets zien omdat je al een vloer hebt laten leggen!!!!

Beetje raar dit, ik vind ook dat jij als opdrachtgever niet alles maar op deze vloerenlegger kan schuiven maar zelf ook een verantwoordelijkheid hebt in deze!!!!
Volgens mij leg je eerst de vloer en daarop de plinten .....
Maar de vloerenlegger had niet moeten starten, je terugverwijzen naar de aannemer (oplevering was al gedaan en je bent akkoord gegaan blijkbaar, dus dat is niet makkelijk maar als leek moet je met het verhaal van een (goeie) vloerenman bij de aannemer kunnen aankloppen voor herstel.

Plaats reactie