LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichters Dakkapelonline.nl

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ashwint
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2021 09:10

Oplichters Dakkapelonline.nl

Ongelezen bericht door Ashwint »

Ga nooit in zee met dakkapelonline.nl
Ze hebben nul respect voor je huis en voor de klant, als ze de dakkapel erop komen gooien, want monteren mag je het niet noemen.
Wij hebben een dakkapel aan de voor en achterzijde laten plaatsen. Deze staan zowel in de hoogte als in de breedte meer dan 15cm versprongen van elkaar, dit is niet volgens tekening. Als je hierover gaat bellen met de eigenaar Ewout, dan krijg je ineens een heel ander gezicht te zien die niet meer zo vriendelijk is en zegt dat je niet moet zeuren netjes uitgedrukt. Letterlijk alles aan de dakkapel is scheef/niet waterpas, zelfs de rolluikgeleiding. Maargoed met Ewout valt nergens over te praten. Vervolgens blijk je lekkage te hebben, weer meedere keren contact gezocht maar krijg gewoon geen reactie meer, na en paar weken zelf de lekkage maar gan proberen te verhelpen. Ga nooit met deze malafide aannemer in zee! Hij laat zijn dakkapellen hoor ik later maken in Polen en de monteurs krijgen geen overuren.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oplichters Dakkapelonline.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nou, pak ze aan, zou ik zeggen. Als het zo evident fout zit, moet het winnen van een procedure geen probleem zijn. Maar ga vooral niet zelf zitten klooien, want dan heb je straks geen zaak meer.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Oplichters Dakkapelonline.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bedankt voor de waarschuwing, echter bestaat dakkapelonline.nl niet. Mocht u dakkapellenonline.nl bedoelen, daar werken wel een aantal mensen met de Poolse nationaliteit, maar de dakkapellen worden gewoon in Nederland gemaakt.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oplichters Dakkapelonline.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als ik dat bedrijfspand zo bekijk, dan lijkt me dat ook. Voor in Polen gemaakte dakkapellen is niet zoveel ruimte nodig.

Los daarvan maakt het natuurlijk geen zak uit waar die dingen gemaakt zijn. Wat er toe doet, is de kwaliteit, en die hangt niet van het land van productie af.

Als het inderdaad om dit bedrijf gaat, is TS wel een uitzondering. Want het bedrijf heeft uit 65 reviews een score van 4,6 (uit maximaal 5). Keurig.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Oplichters Dakkapelonline.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dakkapellenonline.nl is ook een aanname van mij. Buiten dit zichtbare pand hebben ze nog een tweede hal waar ze produceren.
Dat de dakkapellen niet recht tegenover elkaar staan kan te maken hebben met de dakconstructie, maar inderdaad ook met een domme fout.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Oplichters Dakkapelonline.nl

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Hoi, ik zie de emotie en boosheid in je bericht, deze aannemer verricht geen goed werk bij jullie. Wat je het beste kan doen is, je rechtsbijstand verzekering inschakelen.

Gesloten