Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom betaalt u dan zo’n krankzinnig bedrag?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik snap en geloof er geen bal van!
Op 1 juni schrijft u :
bij van der Spoel , 3 kwartier werk, verstopte gootsteen . Kosten € 2243,27
Maar de kop van dat topic is : ontstoppen voor € 1100

Vandaag 5 juni :
bij spoedloodgieter 24-7 : Klus Fix bv , ook 3 kwartier werk. Kosten € 2500
Dus binnen 5 dagen bij 2 verschillende loodgieters maar liefst bijna € 5000 aftikken :o
Was het werk op 1 juni niet goed gefikst dan?
Dan kunt u wel een vrouw van 85 jaar zijn , maar waar bent u mee bezig?
Dit kan nie-waar-zijn :shock:
U bent ook kwiek genoeg om een forum te vinden en een topic aan te maken.

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Is die reactie van 1 juni dan verdwenen?

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ander topic Lady.

Dumpie reageert gewoon in het verkeerde topic, ze beschrijft twee keer dezelfde situatie. In dit topic over Klus Fix hoort die post over Van der Spoel dus helemaal niet thuis.

Vandaar de verwarring bij Moederslink.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door moederslink »

Duidelijk. :oops:
Ik had weergave ( vd reacties ) op slechts 2 weken staan.
Nu op 1 jaar en dan wordt duidelijk wie waar op reageert en in welke context.

WesleydeVogel
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2022 23:35

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door WesleydeVogel »

Ik ben vorige week [bedonderd - beschuldiging aangepast door moderatie]
Totaalprijs zou duidelijk zijn voor hij zou beginnen. Zat een kleine verstopping in de afvoer van de wasmachine. Probleem zit vaak voor in de pijp zei hij en is zo opgelost. Stond wel aangegeven dat het na 2 meter extra geld ging kosten. Uiteindelijk zei hij er 6 meter in gegaan te zijn wat ik moeilijk kan controleren en dat kwam neer op 4 meter extra. Per meter kostte het me €59,95. Totaal kwam ik uit op €530,70 wat hij binnen een half uurtje heeft opgelost. Kan ik hier nog wat mee? Of is dit bedrag het aanklagen niet waard? Help me want in vond het belachelijk veel geld voor zo'n klein probleempje.

wimpie2023
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2023 09:57

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door wimpie2023 »

Mensen ik raad jullie allemaal aan om rechtsbijstand in te schakelen en aangiften te doen bij de politie. Ik ben er ook in getrapt en ik kan adviseren dat aangiften en rechtsbijstand inschakelen echt werkt! Daarnaast Als er meerdere aangiftes lopen en meerdere zaken worden gestart tegen dit bedrijf dan kunnen we ze mischien voor altijd stoppen.

C.Jones
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2023 20:32

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door C.Jones »

Ongelofelijk dat wij er ook in zijn getrapt.
Maandag zijn wij ook [beschuldiging weggehaald door moderatie]
Riool zat verstopt waardoor als wij boven de douche of bad aanzetten de wc beneden overstroomde. Je kan je voorstellen dat dit enige spoed betrof. Voor hij begon moest mijn man de factuur ondertekenen dat hij ging betalen. En stonden veel bedragen op en wij dachten dat dat prima was. Eind van de rit zat de verstopping op 23 meter diepte. Dit staat gelijk aan een rekening van €4.000.
Heb ze vandaag terug gebeld dat ik die 23 meter niet begrijp. Zeggen ze dat het in de gemeente ligt en dat ik het daar kan verhalen. Heb vanmiddag de politie gesproken en krijg een afspraak om aangifte te doen. Als we dit met meer mensen kunnen doen hebben we een sterkere zaak dus wellicht kunnen we met elkaar in contact komen.
Dit heeft allemaal in Eindhoven plaats gevonden.

GKAmsterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2023 18:16

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door GKAmsterdam »

Vandaag opgelicht door Fix-it 24 7 B.V.. 20 min leiding doorgepoerd en € 600 lichter

wimpie2023
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2023 09:57

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door wimpie2023 »

Nogmaals aangifte doen en rechtsbijstand inschakelen. Ik ben hierdoor bij de rechter beland en heb binnenkort uitspraak. Volgens mijn jurist ziet het er goed voor mij uit, ook gezien de uitspraken van andere rechters.

Dit is ook de enige manier om deze mensen tegen te houden.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Moneyman »

wimpie2023 schreef:
14 mar 2023 15:38
Nogmaals aangifte doen en rechtsbijstand inschakelen. Ik ben hierdoor bij de rechter beland en heb binnenkort uitspraak. Volgens mijn jurist ziet het er goed voor mij uit, ook gezien de uitspraken van andere rechters.
Heel goed. Hoe meer jurisprudentie (in mijn met de uitspraak die ik eerder al in dit topic postte) hoe beter het is.
wimpie2023 schreef:
14 mar 2023 15:38
Dit is ook de enige manier om deze mensen tegen te houden.
Dat dan weer niet - het is helaas veel te makkelijk om zonder sporen na te laten mensen op te lichten.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:
14 jan 2022 13:57
Eind december heeft de Rechtbank Midden-Nederland een mooie uitspraak gedaan in een soortgelijk verhaal.
En inmiddels heeft het Hof deze uitspraak, waartegen beroep was ingesteld, bekrachtigd.

Een mooie bonus is nog deze overweging:
3.17. [de rioolontstopper] heeft betoogd dat hij in elk geval recht heeft op een gedeeltelijke vergoeding en dat [de consument] zelf bij het sluiten van de overeenkomst ook uit is gegaan van kosten van ongeveer € 500. De omstandigheden van dit geval maken dat het naar het oordeel van het hof niet redelijk zou zijn als [de consument] nog iets zou moeten betalen voor de geleverde dienst. [de consument] heeft immers onder protest betaald en daarna meteen contact gezocht met het bedrijf om een deel van zijn geld terug te krijgen. Hij heeft geen enkele respons gekregen op zijn telefoontjes en brieven zodat hij uiteindelijk noodgedwongen naar een advocaat en vervolgens naar de rechter is gestapt. Als [de rioolontstopper] in dit geval na de gehele vernietiging van de overeenkomst toch gewoon aanspraak zou kunnen maken op de door hem gemaakte kosten met aftrek van de spiraalkosten, gaat het eigenlijk om een spel zonder nieten. Daarmee is er voor hem geen enkele prikkel om deze praktijk te veranderen en het gaat hier om een oneerlijke handelspraktijk die moet worden gestopt. Daarom brengt de eis van een doeltreffend, evenredig en afschrikwekkende sanctie met zich dat [de rioolontstopper] geen aanspraak kan maken op een waardevergoeding voor de door hem verrichte werkzaamheden.

wimpie2023
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2023 09:57

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door wimpie2023 »

Ik heb ondertussen ook goed nieuws. Ik heb de zaak gewonnen en de loodgieter moet alles met rente terug betalen.

Nu nog maar zien of dat ook gaat gebeuren. Maar de rechter heeft mijn eis geheel gehonoreerd en mij volledig in mijn gelijk gesteld!

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gefeliciteerd!

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Heel goed dat u er werk van gemaakt heeft. Moest iedereen doen.
Het allerbeste is natuurlijk niet met die oplichters in zee gaan, maar dat is achteraf.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door Moneyman »

wimpie2023 schreef:
03 mei 2023 10:25
Maar de rechter heeft mijn eis geheel gehonoreerd en mij volledig in mijn gelijk gesteld!
Top! IS die uitspraak al gepubliceerd?

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door juliomariner »

Misschien moet Radar maar eens een artikel aan deze overwinning wijten zodat nog meer mensen voor dit soort bedrijfjes gewaarschuwd worden en de bedrijfjes er dus achter komen dat ze nu een risico lopen.

wimpie2023
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2023 09:57

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door wimpie2023 »

Moneyman schreef:
03 mei 2023 21:50
wimpie2023 schreef:
03 mei 2023 10:25
Maar de rechter heeft mijn eis geheel gehonoreerd en mij volledig in mijn gelijk gesteld!
Top! IS die uitspraak al gepubliceerd?
Geen idee, weet ook niet hoe ik daar achter kan komen. Dit loopt allemaal via mijn rechtsbijstand. Waar kan ik dat zien? Dan zal ik eens kijken voor u.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Oppassen met Spoedloodgieter 24-7 van Klus Fix bv

Ongelezen bericht door juliomariner »

https://uitspraken.rechtspraak.nl/#!/de ... eter&idx=9

Op rechtspraak staat er wel 1 over spiraalkosten. Bedrijf moest factuur ook terugbetalen:

Plaats reactie