LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Krimpense Glashandel / Gevelbeheer nederland

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
joebar
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2008 12:13

Problemen Krimpense Glashandel / Gevelbeheer nederland

Ongelezen bericht door joebar »

Beste lezers,

Wie heeft er nog meer problemen met de service die de Krimpense Glashandel levert?

Bij mijn schoonmoeder zijn in 1999 voor en achter de puien vervangen door kunstofkozijnen met dubbelglas en kiep kantel ramen. Op de beneden verdieping aan de voorzijde is er 1 heel (groot) raam geplaatst aan de achterzijde en boven zitten er naast het grote raam een kiep/kantel raam. Onder de ramen is het opgevuld met kunstof schroten. (volgens offerte zouden dit Keroliet schroten zijn, maar dat is als leek niet te controleren).

Na 1,5 jaar (2001) begonnen de eerste problemen, de kunstof schroten onder de ramen begonnen bol te staan. Na vele malen bellen is er dan eindelijk iemand komen kijken en na 1,5 jaar (2003) zijn dan eindelijk de schroten vervangen door andere. (of het hier om keroliet schroten gaat weet ik dus niet). We dachten er nu dan eindelijk vanaf te zijn, maar helaas. Begin 2006 begon het dus weer. En weer moesten we heel wat telefoontjes plegen (ze zeggen wel dat ze terug bellen, maar dat gebeurt natuurlijk zelden) en emailtjes sturen om hen te bewegen te komen kijken. Na het e.e.a. bekenen te hebben werd er besloten om het e.e.a. maar iets in te korten en ze op een houte plank vast te lijmen/schroeven, want ze zouden te veel uitzetten. Ons inzicht was en is nog steeds anders, het kozijn is te licht berekend, het hangt door, waardoor de schroten bol gaan staan, maar volgens hun kan dat niet want het is met een programma allemaal be- en uitgerekend. Aangezien wij niet met deze oplossing eens waren hebben te dan begin 2008!!!! ¾ van de kozijnen voorzien van keroliet!! (dat waren de vorige niet, dus wat in de offerte beschreven stond is in de tijd van plaatsen niet geleverd!!!!) met daar achter een trespa plaat. Maar nu, 3 maanden verder, is het dus alweer zover. Mijn geduld begint van lief en leed een beetje op te raken, maar wat kan je tegen dit soort praktijken/bedrijven doen? Ik ben al in contact gekomen met het VKG (Vereniging Kunststof Gevelelementenindustrie) maar het schijnt allemaal niet zo te vlotten. Overigens heeft Gevelbeheer Nederland b.v. ook met deze te maken, want zij hebben meen ik de spullen geleverd.

Graag zou ik willen weten wat er nog gedaan kan worden aan dit soort gevallen. Er zit 10 jaar garantie op de kozijnen, en het 10de jaar komt dichter en dichterbij. Ik mag aannemen als je kijkt naar het geleverde product dat er nog wat jaren bij komen, want het product is eigenlijk nooit goed geweest.

Graag uw reactie.

Mvgr,

Gesloten