LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met de aannemer

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: problemen met de aannemer

Ongelezen bericht door witte angora »

Overigens ben je hier helemaal niet op in gegaan, dat zet me ook aan het denken.
witte angora schreef:
Ik vind het anders bijzonder knap dat de keukenleverancier door de telefoon kan constateren dat de keuken verkeerd is geplaatst, nota bene tot op een halve centimeter nauwkeurig. Zou het kunnen dat de aannemer geen andere keus had dan het zo te doen omdat inmeten zelden 100% nauwkeurig is?
Maar goed, je zoekt het maar lekker zelf uit.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: problemen met de aannemer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

witte angora schreef:Ik denk, bancamad, dat je zelf flink boter op je hoofd hebt. Je hebt zelf letterlijk zwart op wit gezet dat een deel van de klus zwart is gedaan omdat het geld scheelt, en nu ontkennen?

Je begint nu ook nog eens twee dingen door elkaar te halen: de offerte en de uiteindelijke rekening. In de offerte zullen misschien een aantal zaken zijn berekend, maar in de uiteindelijke rekening kennelijk niet. Daar vallen dus de dingen onder die de aannemer in de mail heeft gezet die je hier zelf neer hebt gepend.

Ik weet inderdaad niet alles, eigenlijk weet ik alleen wat je hier zelf neer hebt gezet. En wat je hier neer hebt gezet rammelt aan alle kanten, inclusief fraude, en dat nog eens ontkennen ook. Dus ik ga je nu hetzelfde zeggen als de aannemer tegen je zegt: zoek het ff lekker zelf uit. Ajuu.
Volledig mee eens. Jezelf betrekken bij zwart werken/frauderen en dan gaan klagen is gewoon een beetje triest.

Ja, nu heeft hij dan wel zijn eigen posts waarin hij dit toegeeft verwijderd, maar het punt blijft. Mensen, zoek a.u.b. een eerlijke vakman die gewoon netjes volgens de wet zijn werk doet! Dan zijn ze misschien wat duurder, maar dan heb je dus wél een poot om op te staan als het werk niet goed is.

Laat je iemand zwart een klus doen (al is het maar een deel), dan mag je mooi op de blaren gaan zitten.

Gesloten