LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ravage na klus tegelzetter

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Sparner
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jun 2019 06:09

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door Sparner »

Deze zaak is duidelijk. De tegelzetter is helemaal in de fout om jou woning zo achter te laten na een klus. De wet staat jou niet in de weg als jij de verschoonkpsten in rekening brengt op je normaal tarief. En het feit dat de voordeur niet open gaat is helemaal fout. De kosten daarvan ook inhouden. Dit werk was fout voltooid.

Het is de verantwoordelijkheid van de tegelzetter om te zien dat de voordeur weer opengaat na het tegelzetten.

En ik werk zelf in de bouw en ik heb veel ervaring in tegelzetter en als allrounder.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

helemaal waar, hij mag geacht worden de vakman te zijn, edoch, je zal ze de kost moeten geven die gewoon aan de gang gaan zonder ergens op te letten!!!

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Hawk-Eye schreef:
28 jul 2019 08:18
helemaal waar, hij mag geacht worden de vakman te zijn, edoch, je zal ze de kost moeten geven die gewoon aan de gang gaan zonder ergens op te letten!!!
Je bedoelt: die zich van de domme houden; met nergens op letten kom je immers nergens.

PeterMoonen
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017 01:30
Contacteer:

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door PeterMoonen »