LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ravage na klus tegelzetter

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Sparner
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jun 2019 06:09

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door Sparner »

Deze zaak is duidelijk. De tegelzetter is helemaal in de fout om jou woning zo achter te laten na een klus. De wet staat jou niet in de weg als jij de verschoonkpsten in rekening brengt op je normaal tarief. En het feit dat de voordeur niet open gaat is helemaal fout. De kosten daarvan ook inhouden. Dit werk was fout voltooid.

Het is de verantwoordelijkheid van de tegelzetter om te zien dat de voordeur weer opengaat na het tegelzetten.

En ik werk zelf in de bouw en ik heb veel ervaring in tegelzetter en als allrounder.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

helemaal waar, hij mag geacht worden de vakman te zijn, edoch, je zal ze de kost moeten geven die gewoon aan de gang gaan zonder ergens op te letten!!!

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Hawk-Eye schreef:
28 jul 2019 08:18
helemaal waar, hij mag geacht worden de vakman te zijn, edoch, je zal ze de kost moeten geven die gewoon aan de gang gaan zonder ergens op te letten!!!
Je bedoelt: die zich van de domme houden; met nergens op letten kom je immers nergens.

PeterMoonen
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017 01:30
Contacteer:

Re: Ravage na klus tegelzetter

Ongelezen bericht door PeterMoonen »

Helaas zie ik hier als een 40 jarige aannemer dingen die waar zijn en niet en dan veel reacties van mensen die denken het te weten. Als die mensen die iemand inhuren om een klus te doen moet je verwachten dat die bouwvakker VERSTAND VAN ZAKEN HEEFT en niet anders !! Als ik werk aanneem kijk ik goed wat ik zo al kan tegen komen en bespreek dat goed met de opdrachtgever, daar in de meeste gevallen die mensen er zeg maar niet zoveel verstand van hebben. Moet je eigenlijk gewoon van uitgaan om later geen strijd te krijgen. Bijv. met die deur is het gewoon zijn plicht om goed op te letten en zeg je niet dat dat een fout van die mensen is. PURE NOSENS..Tegelzetter of andere bouwvakker moeten niet blindelings met iets beginnen . Wat betreft die deur is dat zijn grote fout en nu zitten die mensen met het probleem dat die eruit moet, maar niet open kan, dus een heel moeilijk probleem. Verder komt die t.z. gewoon ook zijn afspraken niet na om maar te komen wanneer het hem uitkomt e verder als er lijm aan de wanden zit kan je het niet maken door te zeggen, kunt u eraf halen met een plamuurmes. HIJ Heeft dat er op gesmeerd, dus zijn taak dat op te lossen. Nu is het wel van belang of hij een offerte heeft aangeboden die getekend hoort te zijn !! Zwart of wit altijd offerte, beter voor beide partijen. Dat de plinten er niet zijn, c.q. geplaatst vind ik zeer vreemd omdat die gekocht zijn via.de T.Z. dus die bestel je gelijk met de vloertegels. Deze T.Z pleegt gewoon een wanprestatie, dus niets betalen voordat alles naar wens is opgelost, daar hij zijn afspraken niet nakomt enz. en zitten die mensen straks met een half afgebakken bende, daar die T.Z. het niet zo nauw neemt met van alles en nog wat. STERKTE.

Gesloten