LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijnmond kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Hub1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2008 09:03

Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door Hub1980 »

Hallo,

Gisteren een goed gesprek gehad met 2 medewerkers van Rijnmond kozijnen. 1ste gesprek met kozijnen leverancier, we hebben volgende week nog een aantal andere gesprekken.
Kan dus nog niks over de aanbieding zeggen. Maar voor ons idee is hij erg goed.

Maar toch zouden we wat meer over het bedrijf zelf willen weten. Onze over buren hebben heel veel problemen gehad met het laten plaatsten van kunststof kozijnen(weet niet welk bedrijf).

Dus als iemand ervaringen heeft(goed/slecht) horen we dat graag. Ook tips zijn natuurlijk welkom.

Bedankt!

Betty1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2008 14:58

Re: Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door Betty1966 »

Toevallig hebben wij ook onze kozijnen laten vervangen door Rijnmond kozijnen en dit is ons heel erg goed bevallen qua uitvoering en met hun scherpe prijs.

Met vriendelijke groeten Betty uit hellevoetsluis

Hub1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2008 09:03

Re: Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door Hub1980 »

Betty,

Heb je toevallig wat foto's van hoe het eruit ziet. Afwerking enz.
1st gesprek bavalt ons ook erg goed en ook het telefonisch contact is goed. Zekerheid voor alles!
email is hugohoek @hotmail.com(aan elkaar natuurlijk)

Hans38
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2008 19:57

Re: Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door Hans38 »

Hoi,

Ik heb mijn kozijnen ook door Rijnmond Kozijnen laten plaatsen. Ik ben zeer tevreden over het bedrijf de service is goed en uiteraard de kwaliteit ook! Toen ze bezig waren met de kozijnen had ik ook gelijk mijn keuken laten doen, helaas liet de aannemer het afweten en daar zaten we dan zonder keuken helemaal niks! Maar gelukkig hadden ze daar ook een oplossing voor en hebben hun mijn keuken dus ook geplaatst. Ik kan je dus zeker Rijnmond Kozijnen aanraden!!!!

Groetjes Hans

harrie777
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 feb 2008 13:38

Re: Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door harrie777 »

En wederom (Rijnmond Kozijnen) prijst zich zelf de hemel in, de topic starter heeft een gesprek gehad met 2 medewerkers zelfs/ de 2e heeft TOEVALLIG hun kozijnen OOK laten vervangen door X, de 3e vraagt foto's (van kozijnen?) weet tuurlijk niet hoe er een kozijn uit ziet,en de 4e maakt het nog sterker TOEVALLIG moest er ook nog een keuken geplaatst worden (normaal gesproken doet dit de keukenboer)...nu nog effe wachten en de 5e komt met een reactie dat (Rijnmond Kozijnen) voorgereden komt en zetten een complete woning voor u neer!.......na een gesprek welteverstaan met 2 medewerkers.

Zelfs een gek ziet de belachelijke bedoeling van dit topic!

hans1001
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2008 14:03

Re: Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door hans1001 »

hallo ik wil even reageren op rijnmond kozijnen!
Ik heb een heel slechte ervaring met rijnmond kozijnen en wel hierom
de kozijnen zouden binnen 6weken geplaatst worden en dat werden er uiteindelijk 26weken.Toen ze begonnen kwamen er mensen waar ik niet mee kon praten(het waren polen of russen)en ze gingen heel grof te werk.
Om een lang verhaal kort te maken het zijn een stelletje amateurs die op een snelle manier veel geld willen verdienen en zeker geen 25 jaar ervaring hebben zo als ze zeggen.
mijn advies NIET DOEN!!!

Amanda1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2008 20:32

Re: Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door Amanda1986 »

Beste mensen,

Ik kan mij helemaal niet vinden in het bericht van Hans. Ik ben zelf 22 jaar oud en heb samen met mijn vriend een huis gekocht. Voor het plaatsen van kozijnen, dakkapel en schuifpui hebben wij Rijnmond kozijnen ingeschakeld.

De prijs was zeer gunstig en met de plaatsing heb ik totaal geen problemen ondervonden. De werknemers "POLEN" waren zeer ijverig en zeer vriendelijk. Oké communicatie is wel moeilijk maar de leidingegevende die elke dag aanwezig was, nam deze "taal-Barriëre" onmiddelijk weg. Wees eens eerlijk mensen, als deze werknemers dat kunnen doen, voor zo'n mooie prijs, Waarom niet? Wij als jong stel zijn hier heel tevreden mee en raden dit bedrijf bij iedereen aan. Prima vakmensen en een goed resultaat. Rijnmond Kozijnen, Bedankt!

bery
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2009 14:24

Re: Rijnmond kozijnen

Ongelezen bericht door bery »

I bought a window up to 50 dwellings - professionally, accurately and cheaply Company Rijnmond Kozijnen us fit. Exhibiting the best assessment for the product, professionalism and price :D

Gesloten