Serbo Serres Nijverdal maakt serre niet af

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
berndv

Re: Serbo Serres Nijverdal maakt serre niet af

Ongelezen bericht door berndv »

respect voor uw geduld met dit bedrijf

chiller99

Ongelezen bericht door chiller99 »

Beste Corne,
Na dit regenachtige weekend nog steeds een lekvrije serre?

Helaas hebben wij ook een slechte ervaring met Serbo.
Gelukkig staat die van ons wel :wink: Bij ons is een jaar geleden lekkage ontstaan.

In het begin leek het goed opgepakt te worden en er zijn ongeveer 4 keer monteur(s) langs geweest.
Helaas proberen we nu al 3 maanden een monteur van Serbo langs te laten komen. Op mail wordt geheel niet gereageerd.
Telefonisch worden(werden) we wel te woord gestaan, maar elke keer kregen we de mededeling "u wordt ingepland" tot wij vorige week ons ongenoegen uitte en de hoorn er op gegooid werd, mijn vriendin gaf nog aan de rechtsbijstand in te schakelen waarop als antwoord kwam "moeten jullie doen".

We hebben het tenslotte niet over een paar tientjes dat zo'n serre kost. Dat moet gewoon goed zijn.

Zelf ben ik wel bang dat garantie niet verleend gaat worden (bij ons).

De houding van Serbo is ronduit arrogant en helaas ben ik nu weer boos tijdens het typen omdat ik mij belazerd voel.

chiller99

Ik lees net dat indural b.v. (het moederbedrijf van Serbo) vrijdag 9-10 2020 failliet verklaard is.

Dag garantie........

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je vooraf Google gebruikte en de verkoop zal hierdoor nog meer dalen.....
Dan zijn we als forum mede schuldig?

Ik hoop dat dankzij ons er nog veel meer moet sluiten.

chiller99

Mwa, weet niet of dit soort forums en google reviews bedrijven kapot maakt.

Mensen schrijven natuurlijk eerder hun slechte ervaringen dan positieve ervaringen.
Echter als een bedrijf de storing netjes oplost kan een review schrijver de review later aanpassen.

Zo ben ik van een positieve review over Serbo naar een negatieve gegaan.(op google)

Ook zie je duidelijk terug dat de meeste gevallen van een slechte review over dit bedrijf al langer spelen.
Bij de topic starter al 1,5 jaar, bij mij ook al meer dan een jaar en zo lees je er nog wel meer.

Dan heeft een bedrijf welke een jaar of langer de tijd gekregen heeft een probleem op te lossen en dat niet gedaan heeft het niet helemaal begrepen.

Plaats reactie