LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
marcodegroen
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2018 14:31

Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Ongelezen bericht door marcodegroen »

Beste mensen uit Roosendaal en omstreken (Brabant) die willen verbouwen of op zoek zijn naar een aannemer. Graag wil ik jullie waarschuwen voor een bedrijf uit Belgie wat werkzaamheden verricht in Nederland. Het bedrijf heet CLICC BVBA (uit Antwerpen)en de eigenaar heet Axel Z.

Dit bedrijf heeft in mijn woning meerdere werkzaamheden verricht zoals het plaatsen van nieuwe kunststof kozijnen, waterleidingen en electra. Wat allemaal goed begon eindigde in een nachtmerrie. Het bedrijf heeft geen enkele klus goed afgeleverd en heeft veel schade en gevolgschade aan mijn woning toegebracht. Toen ik dit constateerde heb ik alle werkzaamheden laten stoppen en gedreigd niet meer te betalen. Hierna zijn er een aantal gesprekken geweest met meneer Axel en werd mij beterschap belooft. Ik diende echter wel het werk te betalen wat al was gedaan anders zou al het werk niet meer worden afgemaakt en zou ik alles dus opnieuw moeten laten doen.

Uiteindelijk heb ik in goed overleg besloten al het werk wat tot op dat moment was gedaan te betalen. Maar na mijn betaling zijn alle werkzaamheden toch per direct gestopt en werd mij verteld dat ze niks meer voor mij wilden doen. Ik was namelijk een veel te lastig persoon en zeurde teveel over hoe hun het werk deden. Uiteindelijk ben ik dus vele duizenden euro’s kwijt en moest al het leidingwerk voor water en elektra opnieuw worden gedaan. Daarnaast heb ik ook nog eens heel veel extra schade aan mijn woning door hun barbaarse manier van werken. Schade aan mijn draagmuur, wanden, plafonds, gasleiding, en doorgesneden elektra kabels, slecht afgewerkte ramen, kapotte hoofdafvoer en nog veel meer schade.

Zie de foto’s hieronder en oordeelt u zelf. Ben ik echt een moeilijk persoon of levert dit bedrijf slecht werk af?

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 266&type=3
Laatst gewijzigd door marcodegroen op 14 nov 2018 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat een puinhoop, maar hoe kwam u aan dat bedrijf? Het is meestal ook niet verstandig voor diverse klussen tegelijkertijd opdracht te geven. Klus voor klus is beter, want dan weet u hoe er gewerkt wordt.

Erthanax
Berichten: 9670
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat is inderdaad ronduit verschrikkelijk. Ik hoop dat u een aannemer vindt die het goed kan herstellen (met wat korting uit medelijden en beroepstrots).

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Ongelezen bericht door moederslink »

Dit is idd knoeiwerk zeg!
Maar waarom heeft u ' in goed overleg ' dan toch besloten om het reeds gedane ' baggerwerk ' alsnog te betalen? En dan ook alles?
Dit verdient toch echt geen ' loon naar werken ' :shock:
En het zat er dik in dat ze na betaald te zijn hem zouden peren.

Ik hoop dat u nu vaklui krijgt en idd : .... klus voor klus laten afwerken en na goed bevinden pas betalen en daarna dan pas weer de vlg klus etc .
Goed dat u waarschuwt !

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Ongelezen bericht door crazyme »

Heel veel zaken zien er op het eerste oog niet fraai uit, maar het is dan ook niet afgewerkt.

U klaagt over schade aan de draagmuur. Er zijn een paar stenen uitgehaald, mogelijk voor de vloerverwarming ? Dat is naderhand weer prima op te vullen en die paar stenen laten uw huis echt niet instorten.

Ook de ronde leidingen kunnen prima wanneer er nog een dekvloer moet worden gestort. Een haakse bocht levert meer weerstand op en zie je toch niet eenmaal ingestort.

En elektraleidingen mixen prima met verwarmingsleidingen. Waarom zou dat een probleem geven ?

Het lijkt alsof het plafond bewust deels is afgewerkt. De naad is namelijk ook deels gedicht. Komt daar wellicht een verlaagd plafond ?

Ik bedoel te zeggen : sommige zaken zijn wellicht uit te leggen.

marcodegroen
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2018 14:31

Re: Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Ongelezen bericht door marcodegroen »

crazyme schreef:
06 nov 2018 22:44
Heel veel zaken zien er op het eerste oog niet fraai uit, maar het is dan ook niet afgewerkt.

U klaagt over schade aan de draagmuur. Er zijn een paar stenen uitgehaald, mogelijk voor de vloerverwarming ? Dat is naderhand weer prima op te vullen en die paar stenen laten uw huis echt niet instorten.

Ook de ronde leidingen kunnen prima wanneer er nog een dekvloer moet worden gestort. Een haakse bocht levert meer weerstand op en zie je toch niet eenmaal ingestort.

En elektraleidingen mixen prima met verwarmingsleidingen. Waarom zou dat een probleem geven ?

Het lijkt alsof het plafond bewust deels is afgewerkt. De naad is namelijk ook deels gedicht. Komt daar wellicht een verlaagd plafond ?

Ik bedoel te zeggen : sommige zaken zijn wellicht uit te leggen.
Nee dit is niet uit te leggen. ze hebben zoveel extra schade toegebracht. en het werk is super slordig gedaan. water en electra samen. leidingen die vele centimeters uitsteken. schade aan wanden en plafon

marcodegroen
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2018 14:31

Re: Slecht werk afgeleverd door klusbedrijf CLICC BVBA uit Antwerpen in NL

Ongelezen bericht door marcodegroen »

moederslink schreef:
06 nov 2018 21:07
Dit is idd knoeiwerk zeg!
Maar waarom heeft u ' in goed overleg ' dan toch besloten om het reeds gedane ' baggerwerk ' alsnog te betalen? En dan ook alles?
Dit verdient toch echt geen ' loon naar werken ' :shock:
En het zat er dik in dat ze na betaald te zijn hem zouden peren.

Ik hoop dat u nu vaklui krijgt en idd : .... klus voor klus laten afwerken en na goed bevinden pas betalen en daarna dan pas weer de vlg klus etc .
Goed dat u waarschuwt !
Omdat ze bijna klaar waren met de werkzaamheden. het werk was door onderaannemers gedaan en niet door de hoofdaannemer. Hij beloofde beterschap en dat het werk afgemaakt zou worden. Het was dit of alles overnieuw laten doen en weten dat je al het geld nog een keer moet uitgeven. Uiteindelijk neem je het risico en naait hij je nog. waardoor je nog steeds het geld dubbel kwijt bent. Het was een fout, maar je hebt hoop dat hij zijn woord houdt. Helaas dus niet.

Gesloten