Slechte ervaring met Feenstra

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
gosewijn

Re: Slechte ervaring met Feenstra

Ongelezen bericht door gosewijn » 01 apr 2019 16:09

feenstramede schreef:
01 apr 2019 16:01
Beste meneer, mevrouw Gossewijn,

Het kan soms voorkomen dat de service en dienstverlening tekort schieten. Iedereen herkent de uitspraak ‘Waar mensen werken, worden fouten gemaakt’. Wij werken er hard aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij staan open voor feedback en streven ernaar om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. De werkelijkheid is dat wij altijd ons e-mailadres achterlaten, maar 9 van de 10 klanten nemen geen contact met ons op om tot een oplossing te komen.

Heb ik u zo voldoende geïnformeerd?

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Helder , dank voor uw antwoord.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 01 apr 2019 23:52

Gelukkig komt hier heftige feedback binnen. Dan kunnen we dit gezamenlijk met zijn allen beoordelen.

Vermeerre

Ongelezen bericht door Vermeerre » 23 okt 2019 21:44

Vandaag zou de onderhoudsmonteur langs komen volgens de gemaakte afspraak.
De afspraak was tussen 12.30 en 15.00 uur.
Om 15.15 maar eens gebeld waar de monteur bleef.
De medewerkster zou het gaan uitzoeken na een kort gesprek.
Ong 5 min later wordt de telefoon erop gegooid.
Dus maar weer terug bellen.
Deze medewerkster kon mij vertellen dat de afspraak door hun geannuleerd is.
Zonder ons hierover te berichten ( dit is al de 3de keer in de periode dat wij met Feenstra een contract hebben ).
Deze medewerkster zou direct naar de planning gaan om te kijken wat ze kon doen en daarna mij direct terug bellen.
Ze heeft alleen niet verteld welke dag ze mij zou terug bellen.

Vind de communicatie en hoe ze met klanten omgaan niet heel professioneel.

Zal voortaan mijn betaling ook maar annuleren zonder redenen !!

scontra

Ongelezen bericht door scontra » 23 okt 2019 22:30

Vermeerre schreef:
23 okt 2019 21:44
Vandaag zou de onderhoudsmonteur langs komen volgens de gemaakte afspraak.
Feenstra het was nooit wat, het is nog steeds niets en het zal nooit een service gericht bedrijf worden, ook niet nu Vattenfall daar aan de touwtjes trekt, de cultuur van een onderneming verander je niet zo zomaar even!
Zo snel als maar kan opzeggen en een nieuw onderhoudscontract afsluiten bij een plaatselijke installateur, dat is het enige wat u redelijkerwijs kunt doen.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 23 okt 2019 22:49

Belt u het landelijk nummer of het nummer waar Feenstra zit . Ik bel altijd naar venraij , dat is de dichts bij zijnde , nooit geen problemen .

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 23 okt 2019 22:52

Dus blijkbaar altijd problemen? :lol:

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 23 okt 2019 22:57

Die Lady toch, klokje van 7 uur is allang geweest hoor . :D Geen problemen met Feenstra ,wel met de ketel , speciaal geval

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 23 okt 2019 23:01

Ach ja, NOOIT GEEN problemen.

scontra

Ongelezen bericht door scontra » 24 okt 2019 10:05

gosewijn schreef:
23 okt 2019 22:57
Die Lady toch, klokje van 7 uur is allang geweest hoor . :D Geen problemen met Feenstra ,wel met de ketel , speciaal geval
Slecht onderhoud ?? Zeer aannemelijk bij Feenstra ! Speciaal geval, laat me niet lachen. :mrgreen:

:idea: Haal er eens een echte CV_installateur bij !

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 24 okt 2019 12:06

scontra schreef:
24 okt 2019 10:05
gosewijn schreef:
23 okt 2019 22:57
Slecht onderhoud ?? Zeer aannemelijk bij Feenstra ! Speciaal geval, laat me niet lachen. :mrgreen:

:idea: Haal er eens een echte CV_installateur bij !
Dus jij weet welke ketel ik heb . Knap . Ik kan je vertellen dat er maar weinig monteurs zijn die deze ketel kunnen en mogen repareren.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 24 okt 2019 12:30

Toch hopelijk niet dat brandgevaarlijke ding van Kassa?

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 24 okt 2019 12:36

Verkoopt die cv ketels dan ?. :roll:

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 24 okt 2019 12:51

Laten we blij zijn dat er iemand gevonden is die tevreden met Feenstra is. Weer eens iets anders.

snuffel1

Ongelezen bericht door snuffel1 » 24 okt 2019 13:40

Hoewel ik geen onderhoudscontract bij Feenstra heb afgesloten is de plaatsing van een nieuwe cv ketel in mijn woning zeer netjes en met de nodige aandacht gedaan. Vanwege dagelijks werk kon ik op die dag niet aanwezig zijn en heb ik in vertrouwen de reservesleutel in een afsluitbare kast naast de voordeur achtergelaten omdat er in die kast ook e.e.a. aangepast moest worden en de monteurs door de WBV een soort van loopsleutel ter hand is gesteld. Bij thuiskomst dacht ik eerst dat er niemand op was komen dagen maar toen ik de huiskamer binnen liep zag ik dat de thermostaat vernieuwd was, de gebruiksaanwijzing netjes op de salontafel lag en toen ik in de cv ketelruimte ging kijken was ik blij verrast want alle leidingen waren netjes aangelegd en zo te zien was er door de monteurs veel boorwerk verricht om de plaatsing van de ketel mogelijk te maken. Om die reden heb ik richting Feenstra ook een compliment gemaakt maar dat compliment betreft enkel de monteurs en niet het onderhoudsbeleid die Feenstra hanteert. Het onderhoud van de cv ketel wordt niet door Feenstra gedaan maar is aan een ander ook wel groot bedrijf overgelaten en dat zou een economische reden kunnen hebben maar daar heb ik als huurder van de woning geen invloed op. Samenvattend, de monteurs zijn bekwaam en leveren goed werk maar de planning zou voor verbetering vatbaar kunnen zijn.

jesson

Ongelezen bericht door jesson » 19 dec 2019 18:41

Ik heb meer dan een jaar geleden mijn contract opgezegd en ze blijven maar geld van mijn rekening halen omdat er een afkoopsom betaald moet worden van € 70,- die ik gewoon bereidt ben om te betalen. Echter sturen ze maar geen rekening. Na tientallen telefoontjes blijven ze maar geld van mijn rekening halen en willen ze geen rekening sturen.

Een partij die apparatuur levert wat niet functioneert.
Een stugge partij die niet bereidt is om tot oplossingen te komen.
Met het personeel valt geen afspraken mee te maken en is nalatig.

Plaats reactie